Als ik op de agenda sta, ga linksboven naar 'Agenda's', scroll ik naar beneden naar het kopje Facebook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat zet je uit?
Je hebt Instellingen > Facebook > Agenda aan/uit
En je hebt Agenda > Agenda's > Facebook-activiteiten die je aan en uit kunt vinken
Interessantquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Op zich is het wel rendabel om even dubbele kosten te pakken als ik daarna een jaar lang 15 euro/maand ga betalen. Maar in mijn ervaring lopen die Vodafone aanbiedingen altijd wel ff (die ANWB aanbieding van een tijdje terug heeft ook maaaaanden gelopen) dus ik kijk het nog ff aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij pas over anderhalf jaar
Dit is een topic geleden uitvoerig besproken: iOS spiegelt het beeld dat je van de frontcamera te zien krijgt. Hij filmt dus niet gespiegeld, maar de preview is gespiegeld. De reden hiervoor zit hem al in de benaming: je kunt de frontcamera dus als spiegel gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:21 schreef Braddie het volgende:
Vraagje.. als ik met m`n iPhone 5 met de frontcam film komen alle filmpjes er gedraaid uit... 90graden, héél vervelend.
Is dat gewoon een iPhone 5 bug, of zie ik iets over het hoofd?.
De rearcamera werkt trouwens wél top.
Ik bedoel niet dat het letterlijk gespiegeld is, maar het is echt 90graden gedraait. Oftewel mijn filmpje ligt op z`n kant als ik het op de computer bekijk. Dat is enorm irritant. Want ik gebruik de frontcam nog wel eens D:quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is een topic geleden uitvoerig besproken: iOS spiegelt het beeld dat je van de frontcamera te zien krijgt. Hij filmt dus niet gespiegeld, maar de preview is gespiegeld. De reden hiervoor zit hem al in de benaming: je kunt de frontcamera dus als spiegel gebruiken.
M'n huidige abonnement is ook van Friends & Family, scheelde tien euro in de maand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Op zich is het wel rendabel om even dubbele kosten te pakken als ik daarna een jaar lang 15 euro/maand ga betalen. Maar in mijn ervaring lopen die Vodafone aanbiedingen altijd wel ff (die ANWB aanbieding van een tijdje terug heeft ook maaaaanden gelopen) dus ik kijk het nog ff aan.
Het lukt dus nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn abonnement loopt in April af, dus ik kan gewoon via die link bestellen toch? Hij vraagt naar een actiecode..
Wat lelijk, dan denk je fatsoenlijk récht te kunnen filmen als je de iPhone recht houd.. maar nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Volgens mij moet je de code eerst naar jezelf verzenden en dan met die account het abonnement afsluiten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, zo. Dat is geen bug; dat heeft te maken met de plaatsing van de sensor
[..]
Het lukt dus nietHoe kom ik aan een code voor die friends & family actie?
Doe ik altijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?
Dat was om te testen hoe en wat... leek me namelijk bij de rearfacing camera niet uit te maken... maar wel dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat kan je hier precies mee ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
dm me voor mensen die een friends and family code willen
Je moet niet naar agenda maar naar instellingen en dan facebookquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als ik op de agenda sta, ga linksboven naar 'Agenda's', scroll ik naar beneden naar het kopje Facebook.
Daar wil ik Facebook activiteiten aan laten staan, maar de verjaardagen onder het kopje Facebook wil ik uit.
Als ik dit uitzet staat hij na een aantal dagen automatisch weer uit, en krijg ik steeds een dag van te voren van die pushberichten dat iemand jarig is de volgende dag
Je hebt een pmquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
houdt lekkerder vast, liep hier laatst ook tegenaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Thnx, heb mijn huidige iPhone 200 abonnement wat nog 3 maanden te gaan had, overgezet naar een SIM ¤37-, met Vodafone Altijd data voor 1 jaar, met kortingquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:46 schreef Amplifier het volgende:
Heb de 5 ongeveer 4 maandjes en de standbyknop is half kapot. Als ik aan de linkerkant druk doet hij het, de rechterkant van de knop is dood
Yes, maak gebruik van je garantie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat te doen? Naar de Apple Store in Amsterdam dan maar?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet in herken (ook iPhone 4S, met iOS 6.01). Geen duidelijk trager zijn t.o.v. iOS 5 ofzo, vastlopers van whatsapp heb ik überhaupt nog nooit mee gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:56 schreef Deventer__ het volgende:
Sinds ik op iOs 6.01 zit gaat alles zo verschrikkelijk traag op m'n iPhone 4s. Apps updaten duurt een eeuwigheid, foto's/muziek overzetten van iTunes naar telefoon gaat ook zo traag. Ook vaker vastlopers in whatsapp etc. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
waar gekocht??? en hoe heet die?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb vandaag m'n externe accu binnen gekregen:
[ afbeelding ]
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!
ja, is echt zo goedkoop. ik heb nu weer codes, ( waren op) dm me voor een code!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef Saninl het volgende:
Wtf is dat Vodafone Family ding goedkoop als je kijkt naar andere abo's?
[ afbeelding ]
Nu betaal ik 23,- ofzo voor 170 bel OF sms + 1GB data
Met die: 17,28 voor 125 bel onbeperkt sms + 4GB data
(vodafone Simonly, begonnen als 1jr, nu al ff buiten abotijd zeg maar)
Is dat echt zo goedkoop??
hoe kom jij bij 4gb? Er staat toch 500 mb?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb 125 belminuten, 4GB internet, onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vf klanten voor 17 euro per maand. Spot goedkoop: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Twee tientjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb vandaag m'n externe accu binnen gekregen:
[ afbeelding ]
In ongeveer twee uurtjes zowel m'n iPhone als iPod touch opgeladen en het ding heeft nog steeds sap. Topaankoop voor die twee tientjes!
dan is de 5s er alquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Probability het volgende:
Juli loopt m'n contract af bij Hi, dan kan ik in april verlengen toch?
Ik wil dan een iPhone 5, 64 gb, wit. Zijn die een beetje betaalbaar ondertussen? Heb nu een 4s, wit, 16gb
kijk eens naar onder kerelquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
hoe kom jij bij 4gb? Er staat toch 500 mb?
wajoooow, sorry man!quote:
"Inderdaad".quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
dan is de 5s er al![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)S_in_voorjaar__.html
we shall seequote:
Deze is het: http://www.sw-box.com/Fas(...)Phone4-4S-White.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waar gekocht??? en hoe heet die?
Inderdaad. Het zal me niet verbazen in ieder gevalquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
we shall see![]()
denk jij van niet dan?
kijk dit is; http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5s-en-ipad-mini/quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zal me niet verbazen in ieder geval.
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
kijk dit is; http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5s-en-ipad-mini/
opzich redelijk concept
Dik propje die iPhone mini iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.
klopt, die mini is wat te klein. Waarschijnlijk wordt de mini even groot als de 4s.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
Bedankt voor deze gouden tip, net ook besteld. Kan het zeker gebruikenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://www.sw-box.com/Fas(...)Phone4-4S-White.html
Het was zelfs minder
o die hoef ik niet per se hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
dan is de 5s er al![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)S_in_voorjaar__.html
Ik heb hetzelfde abo voor dezelfde prijs maar dan met 10 GB.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:43 schreef alwaysonhold het volgende:
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde abo voor dezelfde prijs maar dan met 10 GB.Was t/m december 10 GB en nu blijkbaar 4 GB.
same here! nutteloos! een beetje normaal gebruik, en ja ik e-mail en internet wel dagelijks op mijn telefoon met een gebruik van gemiddeld 250mb per maand.. heb ook 1GB in mijn abbonementquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.
Mooi voor jou. Ik moet opletten om binnen die 1GB te blijven, dus 4GB is voor mij wel fijn. Zeker gezien die kleine meerwaarde over 500MBquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef gewoonmarik het volgende:
[..]
same here! nutteloos! een beetje normaal gebruik, en ja ik e-mail en internet wel dagelijks op mijn telefoon met een gebruik van gemiddeld 250mb per maand.. heb ook 1GB in mijn abbonement
Paar keer aan de laptop hangen als UPC loopt te kutten, doet wonderenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wtf doe jij allemaal?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:56 schreef Pheno het volgende:
Er staat deze maand al 2.2GB op de iPhone 3G-teller. Daarom blijf ik nog even bij mijn onbeperkt
Alles wat de providers ondertussen verboden hebben door limieten weer terug in te voerenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat de providers ondertussen verboden hebben door limieten weer terug in te voeren
Dus het kan minder, maar dat doe ik pas als ik echt terug moet schroeven van ze. Dus als mijn huidige abo niet meer geldig is. Ik heb het stilzwijgend verlengd, dus ik hoor het wel wanneer ze me beu zijn.quote:
Maar ik ben dan nog wel benieuwd hoe je aan die hoeveelheid data komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus het kan minder, maar dat doe ik pas als ik echt terug moet schroeven van ze. Dus als mijn huidige abo niet meer geldig is. Ik heb het stilzwijgend verlengd, dus ik hoor het wel wanneer ze me beu zijn.
Video (trailers bekijken voordat ik ze online smijt op de gamessite), internetradio, dat soort dingen. is er al een torrentclient?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan nog wel benieuwd hoe je aan die hoeveelheid data komt.
Ja die is er volgens mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Video (trailers bekijken voordat ik ze online smijt op de gamessite), internetradio, dat soort dingen. is er al een torrentclient?
En hup, nog meer dataverkeer. Nee, zo ernstig ga ik het niet maken.quote:
Paar keer radio luisteren en je zit zo door je gig een... Dat vond ik wel pijnlijk na het "verlengen" van mijn abonnement omdat ik ineens een limiet had...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef Black-Death het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, dan maar even hier vragen.
Wat ik wil is dat Whatsapp op het schermpje als de iPhone gelocked is, per chat slechts 1x een nieuw bericht laat zien. Dus ook al heeft Pietje 3 berichten gestuurd en Jantje 2, wil ik er van Pietje maar 1 zien en van Jantje maar 1 zien. Zodat ik in dit scherm overzicht hebt.
Kan ik dat instellen?
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kostenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:quote:
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kosten
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifiquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dik propje die iPhone mini idd
Ik download altijd met nieuwsgroepen, niet dat dat relevant is alleen... Mijn punt is dat 500 KB/s als nood via 3G prima is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifi
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantje
Balen dat Whapp dat niet heeft gedaan..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:
1. In iOS. Dan is het app-specifiek en niet specifieker dan dat.
2. In de app zelf. Whatsapp heeft die mogelijkheid echter niet ingebouwd.
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
Het concept vind ik niks, sowieso een iPhone mini.
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Het concept van een 3,5 inch scherm?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?
Quote van Steve Jobs:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Het concept van een 3,5 inch scherm?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?
Dat IS de mini.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:
Ja. Vooral de nieuwe chargers zijn vaak van een enorme rukkwaliteit. Bij de 4/4s viel dat nog mee...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?
Prima ervaringen mee, gebruik nu ook namaak opladers voor de iPhone 5.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Laatst een artikel over gezien dat het best onveilig isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wtfquote:
Volgens Schiller niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef very het volgende:
[..]
Dat IS de mini.
Nu is de iPhone 5 gewoon de "normale" en worden de iPhones met 3,5 Inch de mini's.
Als het gerucht waar is dan natuurlijk
http://www.iphoneclub.nl/(...)budget-iphone-maken/quote:“At first, non-smartphones were popular in the Chinese market, now cheap smartphones are more popular and non-smartphones are out,” “Despite the popularity of cheap smartphones, this will never be the future of Apple’s products. In fact, although Apple’s market share of smartphones is just about 20%, we own the 75% of the profit.”
Ach...we zullen het allemaal wel zien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens Schiller niet.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)budget-iphone-maken/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |