quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef Black-Death het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, dan maar even hier vragen.
Wat ik wil is dat Whatsapp op het schermpje als de iPhone gelocked is, per chat slechts 1x een nieuw bericht laat zien. Dus ook al heeft Pietje 3 berichten gestuurd en Jantje 2, wil ik er van Pietje maar 1 zien en van Jantje maar 1 zien. Zodat ik in dit scherm overzicht hebt.
Kan ik dat instellen?
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
4 Gig? Ik krijg de 500 MB nog niet eens op en heb een abo van een gig.
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kostenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je streaming muziek wil luisteren en/of tetheren gaat het een stuk harder. Ik hoef niet per se 10 GB, maar 10 GB is in de praktijk gewoon onbeperkt, wat je ook doet, en dat bevalt me wel. Bijvoorbeeld bij een internetstoring thuis toch even die ene aflevering van een serie downloaden via 3G ofzo, toch fijn dat dat gewoon kan. En dat voor een zeer geringe prijs.
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:quote:
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via 3G downloaden zal je wel 100 jaar kosten
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifiquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik haal thuis 600 KB/s met 3G dus dat valt best mee. In 720p duurt het dan ongeveer een uurtje. Prima te doen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik vind die iPhone mini (wat moet dat voorstellen uberhaupt?) en gekleurde iPhone maar niks.
Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dik propje die iPhone mini idd
Ik download altijd met nieuwsgroepen, niet dat dat relevant is alleen... Mijn punt is dat 500 KB/s als nood via 3G prima is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haal met torrents gewoon 2 mb/s meestal over Wifi
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon het formaat en uiterlijk van de iPhone 4(S), maar dan met een ander achterkantje
Balen dat Whapp dat niet heeft gedaan..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je kan notificaties op twee manieren instellen:
1. In iOS. Dan is het app-specifiek en niet specifieker dan dat.
2. In de app zelf. Whatsapp heeft die mogelijkheid echter niet ingebouwd.
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
Het concept vind ik niks, sowieso een iPhone mini.
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Het concept van een 3,5 inch scherm?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?
Quote van Steve Jobs:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple's standpunt is dat de iPhone met één hand te bedienen moet zijn.
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:25 schreef very het volgende:
[..]
Het concept dat al die tijd hetzelfde is gebleven tot de iPhone 5 bedoel je?
Het concept van een 3,5 inch scherm?
Dat was toch het ideale formaat volgens Jobs?
Dat IS de mini.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, daar doel ik niet op. Ik bedoel dat van al die apparaten uberhaupt een mini versie van verschijnt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je portrait willen filmen?
quote:
Ja. Vooral de nieuwe chargers zijn vaak van een enorme rukkwaliteit. Bij de 4/4s viel dat nog mee...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand ervaring met chargers die niet van Apple zijn?
Prima ervaringen mee, gebruik nu ook namaak opladers voor de iPhone 5.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Laatst een artikel over gezien dat het best onveilig isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wtfquote:
Volgens Schiller niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef very het volgende:
[..]
Dat IS de mini.
Nu is de iPhone 5 gewoon de "normale" en worden de iPhones met 3,5 Inch de mini's.
Als het gerucht waar is dan natuurlijk
http://www.iphoneclub.nl/(...)budget-iphone-maken/quote:“At first, non-smartphones were popular in the Chinese market, now cheap smartphones are more popular and non-smartphones are out,” “Despite the popularity of cheap smartphones, this will never be the future of Apple’s products. In fact, although Apple’s market share of smartphones is just about 20%, we own the 75% of the profit.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |