Wel een hangslot. Hebben?quote:
1/2 lotje..... bij jackpot gelijk stoppen met werken. En lekker fuiven.quote:
Goed filtermateriaal voor een joint.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Een staatslot voor de gezelligheid.
Ook lullig, heb je wat gewonnen, kan je het niet eens ophalen omdat je onder de 18 bentquote:
Pure winst, dat niet geld uitgeven aan dingen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Monolith het volgende:
Ik heb echt al enorm veel geld verdiend door niet mee te doen aan loterijen.
Mondique is meest suicidable van de 3.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Weten jullie eigenlijk het verschil tussen Montov , Monolith en Monidique ?
Montov is niet briljant.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn ouders dan. Ik mag niet eens een staatslot kopen volgens mij.quote:Op zondag 30 december 2012 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook lullig, heb je wat gewonnen, kan je het niet eens ophalen omdat je onder de 18 bent
Ik heb ook een staatslot. Ik weet het, de kans is nihil, maar toch waag ik het er steeds maar weer op
Raar eigenlijk. Of is het gokken?quote:Op zondag 30 december 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders dan. Ik mag niet eens een staatslot kopen volgens mij.
Het is een behendigheidsspel.quote:
Net als het leven.quote:
+1quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen staatslot. Ik heb een vrijemarktlot.
Ik voel me soms wel een koorddanser. Vooral op de weegschaal.quote:
Loterijen zijn een linkse hobbyquote:
Net vrouwen dusquote:Op zondag 30 december 2012 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het systeem weet, is het eigenlijk altijd prijs joh
Die hebben een systeemquote:
Een soort rode draad in ieder geval.quote:
Alleen als de tampon niet goed genoeg afsluit.quote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een soort rode draad in ieder geval.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Weet je, ik mod ook jong, en eigenlijk vallen jullie reuze mee
Alle aanstichters zijn op het moment geband.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Het zijn dan ook spookverhalen die de ether in geslingerd zijn door rancuneuze bejaarden over de POLSC.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger deed FOK! nog wel eens aan kerstgratie.... nu doen ze het omgekeerd. Na de kerst in de gehaktmolen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alle aanstichters zijn op het moment geband.
Is Monolith al zo oud?quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn dan ook spookverhalen die de ether in geslingerd zijn door rancuneuze bejaarden over de POLSC.
Hoi.quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alle aanstichters zijn op het moment geband.
Is hij verantwoordelijk voor de mythevorming rondom deze SC?quote:
U is enkel de berichtgever van slecht nieuws. Veroorzaakt ook regelmatig onrust, dat wel.quote:
Hoe oud ben je Timmie?quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is hier eigenlijk de gemiddelde leeftijd? Volgens mij ben ik na robin de jongste hier
Dank u.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef waht het volgende:
[..]
U is enkel de berichtgever van slecht nieuws. Veroorzaakt ook regelmatig onrust, dat wel.
Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is hij verantwoordelijk voor de mythevorming rondom deze SC?
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk allesquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
No way, dat was PBerends.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan voelt het toch ineens een stuk voornamer om in de speelbal van zo'n grote geest rond te mogen rennen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.
Evenmin geschikt voor joden. Waht houdt echter stug vol.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk alles
Brother Bear?quote:
Dr Philquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Against all odd's.quote:
Jij bent net zo'n afgekeurd mannetje dat bij de milieustraat staat. Dat is niet bepaald positief.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Jij overleeft de opmerkingen over je ma ook nog altijd.quote:Op zondag 30 december 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Evenmin geschikt voor joden. Waht houdt echter stug vol.
Scheelt niets.quote:
Het zit je wel dwars nietwaarquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oliebollen kunnen best lekker zijn. Maar dan zonder beesjes .
Bij mij mogen ze hun vuige frituurvet inleveren. En dan ga ik morgen 1000 oliebollen bakkenquote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n afgekeurd mannetje dat bij de milieustraat staat. Dat is niet bepaald positief.
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht altijd dat door het frituren de krenten doodgaanquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Je zal er niet bepaald aan ten onder gaan inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zo
Njah, eerder dat soort mannetjes die menen veel macht te hebben en dat ook willen laten zien, van die trieste figuren.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze hun vuige frituurvet inleveren. En dan ga ik morgen 1000 oliebollen bakken
Als het al gezond is, dan is het niet altijd zo lekker.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zo
Ow, however will I sleep. Je weet dat jouw goedkeuring alles voor me isquote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, eerder dat soort mannetjes die menen veel macht te hebben en dat ook willen laten zien, van die trieste figuren.
Casu Marzu is verrotte Pecorino met madenquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Je eet dan ook enkel om te overleven, de normale mens mag niet genieten van het leven.quote:Op zondag 30 december 2012 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het al gezond is, dan is het niet altijd zo lekker.
Zo wil de Heer hetquote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Je eet dan ook enkel om te overleven, de normale mens mag niet genieten van het leven.
Dat zie je dus niet op kitchen24.quote:Op zondag 30 december 2012 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Casu Marzu is verrotte Pecorino met maden
Succes.
Wel bij de Keuringsdienst van Waarde geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie je dus niet op kitchen24.
quote:Bergpolderplein - Rotterdam
Oordeel jury: 1 ZEER SLECHT/ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 88 gram
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 10 voor 6,50
Vet percentage: 9,3%
DPTG percentage: < 3%
Conclusie: Een bol die je je ergste vijand nog niet gunt. Ruikt naar verf, niet gaar, klef. De enige die hier van kan genieten is mijnheer Kliko. Hoe komen deze mensen in hemelsnaam aan een vergunning?
Dat hangt er van af of tvlxd in die vergelijking wordt meegenomen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik moest lachen om deze post.quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Tem het volgende:
Ik liep laatst langs een oliebollenkraam in Hillegersberg en ik wilde er één kopen maar toen ik op mijn beurt stond te wachten en die verkoper zag, dacht ik "meh...".
Mijn vermoeden was juist, ja mensen het is een gave.
[..]
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.quote:
Ik zit aan een boterham met ei.quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Tem het volgende:
Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
quote:
Vanmiddag na het zwemmen naar de mac geweest.quote:Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?quote:Vanmiddag na het zwemmen naar de mac geweest.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?
Erik, het een sport voor je ontdekt!quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?
Het begon bij Bet.quote:
Begin jij nu ook al met dat genicht?quote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij ook zulke lekkere tetters, Erik?
Een beetje gay is okay. Voorschrift heeft me bij de laatste NWSvergadering een achterafkamertje ingelokt, en ik ben nooit meer dezelfde geweestquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met dat genicht?
Deze wou er een voor de neus van Jan Kees wegjattenquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
Die gast lust ook wel een oliebolletje of 80.
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etcquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar leest u dergelijke roddels? NWS?
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etc
Tegen mij zat 'ie ook al als zo'n keffend hondje op te rijden tijdens een meet. Gelukkig ben ik er zonder geestelijk letsel vanaf gekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef waht het volgende:
VS heeft timmmmm verleid met liefkozende woordjes in het Afrikaans.
correctedquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD [F&L] zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etc
quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef waht het volgende:
VS heeft timmmmm verleid met liefkozende woordjes in het Afrikaans.
Het is toch ook wel bekend dat het ze in OUD ontbreekt aan enige realiteitszin?quote:
Dat kan in Zweden.quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wij gaan naar de Mac om bier te zuipen.
Wel eens van internet gehoord?quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
South Park niet kunnen zien door dat Married With Children-weekend.![]()
Precies. Tijd om te emigreren.quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze wel meer bazige zaken, zoals sociale zekerheid.
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.quote:'Corporaties gaan huizen komende jaren minder grondig onderhouden'
quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
South Park niet kunnen zien door dat Married With Children-weekend.![]()
En betaalt hij in 4 jaar - als het kabinet de rit uitzit, natuurlijk - i.p.v. 400 euro huur nu, ca. 565 euro per maand.quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.
Dat kan nog steeds prima.quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup, maar met het gezin voor de TV is gezelliger.
Hmm ja. Doe ik ook wel vaker, maar meh. Nu de Top2000.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds prima.
Heb ook gewoon een kabeltje liggen van pc naar tv.
Gelukkig is er een oplossing.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En betaalt hij in 4 jaar - als het kabinet de rit uitzit, natuurlijk - i.p.v. 400 euro huur nu, ca. 565 euro per maand.
Een huurverhoging van bijna 2k p/jaar, het zal je maar gebeuren in een half decennium.
Dat is slechts een cunning plan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jouw UI voorspelt anders ook niet veel goeds.
Speciaal voor jou heb ik er vishaken in laten zetten.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was dat zand eens uit je vagina joh, het begint te irriteren
Gelukkig woon ik al in een krot.quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.
Hoi.quote:
Hier nog eenquote:
Daar dienen al die hammams ook toe.quote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja. Om de afwezigheid in Iran te compenseren.
Ik ook. Ook kaassoufflés.quote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Vanmiddag nog een kaassoufflé op. Nu heb ik alweer trek.
Goede units. Voor 1 euro bij de Smullersquote:
Kaassoufflequote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Één hele?quote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Als ontbijt?quote:Op zondag 30 december 2012 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kaassouffle![]()
Maar dat is toch normaal dat je nu dan honger hebt? Ik eet soms 4 van die dingen op een dag.
Ik had fors geluncht en net mijn avondeten op.quote:Op zondag 30 december 2012 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kaassouffle![]()
Maar dat is toch normaal dat je nu dan honger hebt? Ik eet soms 4 van die dingen op een dag.
Nee, de kaasmassa viel op mijn vingers toen ik er een hap van namquote:
Alleen nerds doen dat.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds prima.
Heb ook gewoon een kabeltje liggen van pc naar tv.
Kaaslava van 580 graden.quote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de kaasmassa viel op mijn vingers toen ik er een hap van nam.
Ik voel me altijd verminkt als ik niet lang genoeg een pizza af laat koelen. Van die druipende kaasslierten, kokend heet, die zo lekker over je kin druipen. Elke keer weer verbaast dat je het niet ziet, die schroeiende brandplekkenquote:Op zondag 30 december 2012 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, de kaasmassa viel op mijn vingers toen ik er een hap van nam.
En wat is je oordeel over usb-sticks aan je tv hangen?quote:
Of mensen die het laten doen door nerds.quote:
En dan zo'n jeukend gehemelte de rest van de avond, van de blaren.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik voel me altijd verminkt als ik niet lang genoeg een pizza af laat koelen. Van die druipende kaasslierten, kokend heet, die zo lekker over je kin druipen. Elke keer weer verbaast dat je het niet ziet, die schroeiende brandplekken
Dat is gaaf.quote:Op zondag 30 december 2012 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat is je oordeel over usb-sticks aan je tv hangen?
Misschien moeten we een praatgroepje oprichtenquote:Op zondag 30 december 2012 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan zo'n jeukend gehemelte de rest van de avond, van de blaren.
Ik was vanmiddag mijn sleutels kwijt omdat ik dat deed. Kutzooi.quote:
En 3 PC's en 2 laptops.quote:Op zondag 30 december 2012 19:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee nerds hebben een NAS server met mediaspeler op de TV.
Welk nummer?quote:Op zondag 30 december 2012 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Handjes boven de deken Erik.
Tenzij je geen top2000 luistert
Beschrijft mijn thuissituatie heel aardig. Probleem alleen is dat ik meer tijd bezig ben om te wat streams te herstellen (ondertitel en zo), dan de snelheid waarin ik nieuwe zooi download. Elke dag een beetje zullen we maar denken.quote:Op zondag 30 december 2012 19:56 schreef Auti het volgende:
Talking about "on demand".. 500+ films en voor meer dan 3 maanden non stop aan series allemaal op 1 server die bereikbaar is via internet en aangesloten op een mediaspeler die weer op de TV is aangesloten. BAM!
Maar jij gaat dan ook net een stukje verder dan mij.. Ik doe niet aan conversies of ondertitels bijzoeken.. als het kut is dan gaat het weg, is de kwaliteit naar mijn smaak dan blijft het staan.quote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beschrijft mijn thuissituatie heel aardig. Probleem alleen is dat ik meer tijd bezig ben om te wat streams te herstellen (ondertitel en zo), dan de snelheid waarin ik nieuwe zooi download. Elke dag een beetje zullen we maar denken.
De utopische gedachte van nu krijg ik meer ruimte op mijn vaste schijven (geen films meer op mijn PC) is ook al aan flarden geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (eventueel een correctieslag) (maar MKV is wat je uiteindelijk wilt hebben, omdat nabewerking easy is).quote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan ook net een stukje verder dan mij.. Ik doe niet aan conversies of ondertitels bijzoeken.. als het kut is dan gaat het weg, is de kwaliteit naar mijn smaak dan blijft het staan.
Ik probeer dan ook zoveel mogelijk .MKV's naar binnen te halen. Is sowiieso de beste kwaliteit en kan ik altijd later nog wat aanpassen als het écht nodig is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (maar MKV is wat je wilt hebben, omdat nabewerking easy is).
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (maar MKV is wat je wilt hebben, omdat nabewerking easy is).
Ja maar die sloop ik er gelijk uit en zoek een nieuwe ondertitel en haal de reclame eruit.quote:Op zondag 30 december 2012 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.
Reclame???quote:Op zondag 30 december 2012 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar die sloop ik er gelijk uit en zoek een nieuwe ondertitel en haal de reclame eruit.
Subtitle Workshop doet precies en meer wat ik verwacht.
Mkvtoolnixquote:Op zondag 30 december 2012 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.
Digibeet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Oprotten met jullie tech-gelul, nerds.
Ik ga simcity zeker weten aanschaffenquote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie in het voorjaar ook helpen met het binnen en werkend krijgen van SimCity 5, zodat we het samen kunnen spelen?
Moeten ze zelf maar doen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie in het voorjaar ook helpen met het binnen en werkend krijgen van SimCity 5, zodat we het samen kunnen spelen?
Geweldig spel toch.quote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga simcity zeker weten aanschaffenIk heb vandaag nog simcity3000 gespeeld
Ik zit er wel op te wachten.quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Oprotten met jullie tech-gelul, nerds.
Prijzig, maar het ongetwijfeld waard.quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Disana het volgende:
Ik kijk er ook wel naar uit, Auti.
De prijs is al bekend:
http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
Is ook cool.. en Police Quest en King's Quest.quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Leisure Suit Larry
Had ik nog kunnen begrijpen.
Allemaal van dezelfde maker.quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Is ook cool.. en Police Quest en King's Quest.
Eigenlijk gewoon de meeste simulatiesquote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
Sim City, Rollercoaster Tycoon, Zoo Tycoon.
En wat is je punt? Zo ken ik er nog wel een paar namelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Zonder nerds had je hier niet kunnen posten
Zoiets zou leuker zijn met een geopolitiek spel, maar helaas bestaan die niet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, een land van de POL-sc, en iedereen een eigen aangesloten stad.
Als keizer Nero het in brand steken.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, een land van de POL-sc, en iedereen een eigen aangesloten stad.
Dat nerds lang zo slecht nog niet zijn. Of je moet tig jaar terug in de tijd willen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
En wat is je punt? Zo ken ik er nog wel een paar namelijk.
Ja!quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon de meeste simulaties
Ja, daar is een mooi hoekje in DIG voor. Ik moet op m'n werk al de hele dag de nerd uithangen dus hier heb ik daar geen zin an.quote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat nerds lang zo slecht nog niet zijn. Of je moet tig jaar terug in de tijd willen.
Dat zijn er meerdere. Empire Earth bijvoorbeeld. De andere namen ben ik even kwijt.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
Je had een wel spel waar je middeleeuwse oorlogen uit kon vechten en dan kun je kiezen of je Kruisvaarder, Ottomaans, Chinees enz. was.
Ik zal mij stilhouden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar is een mooi hoekje in DIG voor. Ik moet op m'n werk al de hele dag de nerd uithangen dus hier heb ik daar geen zin an.
Jij wilt de kruisvaarders in de pan hakken, hè moslim?quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
Je had een wel spel waar je middeleeuwse oorlogen uit kon vechten en dan kun je kiezen of je Kruisvaarder, Ottomaans, Chinees enz. was.
Bingo.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires_III
Dit was m.
quote:Nederlanders: De Nederlandse bouwers kosten goud in plaats van voedsel. In het begin is dit een nadeel, want om naar het 2e tijdperk te gaan heb je alleen maar voedsel nodig. Andere volkeren kunnen zich focussen op voedsel terwijl de Nederlanders hun bouwers moeten verdelen over 2 grondstoffen. Maar vanaf het 2e tijdperk kunnen de Nederlanders banken bouwen. Deze produceren goud zonder dat ze daar bouwers voor hoeven te gebruiken. Hun specifieke manschappen zijn Envoy, Ruyter en Fluyt. Hun beste manschappen zijn Carabineer Ruyter en Nassau Halberdier.
Ik moest lachen en huilen.quote:Ottomanen: De Ottomanen krijgen constant, zij het met lage snelheid, gratis settlers. Ze kunnen dus geen settlers kopen, maar ze kunnen wel de hoeveelheid settlers en de snelheid waarmee de settlers geproduceerd worden opdrijven vanuit de moskee ( andere volkeren hebben een kerk in plaats van een moskee). Hun unieke manschappen zijn de Janissary, Abus Gun, Spahi, Great Bombard, Galley en Imam en hun beste manschappen zijn de Gardener Hussar en Baratcu Grenadier.
Okquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ha!
Nee, hoor. Je gaat je gang maar. Ik ben maar wat aan het fokken.
Ik was met een toestenbord sneller dan met een joystick.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef Drugshond het volgende:
Descent 1 is toch wel het spel waar ik het meeste plezier van heb beleefd (1995).
Geweldig veel maps van gedownload (en bespeeld). En met een joint kotsmisselijk van geworden.
Ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ha!
Nee, hoor. Je gaat je gang maar. Ik ben maar wat aan het fokken.
Misschien kunnen bepaalde NWS figuren hun woede erin kwijt.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt de kruisvaarders in de pan hakken, hè moslim?
Ik doe t.z.t. wel weer een oproep, er zijn vast wel gegadigden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
Het idee van Disana is wel leuk.. een POLland met diverse steden. Dat is toch gewoon leuk?
Wanneer SimCity 5 uitkomt bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2012 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe t.z.t. wel weer een oproep, er zijn vast wel gegadigden.
Ja. Komend voorjaar.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wanneer SimCity 5 uitkomt bedoel je?
quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
Blijft toch altijd weer een surreël schouwspel, die opkomst van Hitler.
No, ken je klassiekers.quote:
Verklaart u naderquote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
Het idee van Disana is wel leuk.. een POLland met diverse steden. Dat is toch gewoon leuk?
O, Simcity?quote:
Ik wil in 2013 naar Istanbul.quote:
Je hebt wel wat weg van Daniel Craig.quote:
Klinkt leukquote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef Auti het volgende:
[..]
De nieuwe Sim City game die komend jaar uitkomt.. Multiplayer en zo.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Daniel Craig.
In Nation States was er gewoon niet zoveel te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Hoop dat het niet een stille dood zal sterven, zoals onze Nationstates-regio
Rotterdam stinkt.quote:
Dat is ook waar.quote:Op zondag 30 december 2012 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
In Nation States was er gewoon niet zoveel te doen.
Haar, ogen, oren.quote:
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in een leuke SimCity met meerdere deelnemers.
Noem je Disana nou een rund?quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?
Als je simcity trouwens een leuk spel vindt, probeer zeus: master of olympus eens! Oud spel, maar ik heb er van genotenquote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in een leuke SimCity met meerdere deelnemers.
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat voor opdracht?quote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, opdrachtbevestiging de deur uit. Jullie gaan mij begin volgend jaar hier weinig zien.
Oh, leukquote:Op zondag 30 december 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.
Ik zie dat het een oude Sierra spel is, maar op de een of andere manier heb ik het gemist.quote:Op zondag 30 december 2012 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je simcity trouwens een leuk spel vindt, probeer zeus: master of olympus eens! Oud spel, maar ik heb er van genoten
Met de generalissimo aan het hoofd?quote:Op zondag 30 december 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.
James Bond is toch geen ginger?quote:
Gaat vast leuk worden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oh, leuk
Ik zal tzt ook proberen mee te doen
Nee hoe je een drugsimperium opzet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een custom online afrekensysteempie maken. Even twee maandjes de billen uit mijn lijf coden om daarna 3/4 van het jaar in mijn voortuin te kunnen zitten bier drinken.quote:
Ideal en een stukje standaard uit de kast trekken ?quote:Op zondag 30 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Een custom online afrekensysteempie make
quote:
Falcon en Traconquote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef Drugshond het volgende:
Lachen, er is nog steeds een fan-base bezig met descent.
D2X-XL Mapping & Modding
Eens een keer bekijken.....
Zo zijn er heel wat spellen geweest die heel veel verder (dan het oorspronkelijke plan) door ontwikkeld werden door de eindgebruikers.
• IL2
• Falcon 4.0
• Medal of Honor (spearhead)
• Descent zit hier dus nog ook bij ...(bijna dood maar nog niet helemaal).
• Combat Flight Simulator 2.
Mwa, er komt nog een heel klantenbeheer/voorraadbeheer/cijfers printen ellende bij en het gaat mailen en smsen en zulks.quote:Op zondag 30 december 2012 20:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ideal en een stukje standaard uit de kast trekken ?
Soort winkelwagentje systeem?quote:Op zondag 30 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een custom online afrekensysteempie maken. Even twee maandjes de billen uit mijn lijf coden om daarna 3/4 van het jaar in mijn voortuin te kunnen zitten bier drinken.
Nee, voor in de fysieke winkel. Dus ipv. de teringdure windowssoftware die men meestal heeft.quote:
Database en raportages.... ben er al een tijdje uit dat wereldje.quote:Op zondag 30 december 2012 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, er komt nog een heel klantenbeheer/voorraadbeheer/cijfers printen ellende bij en het gaat mailen en smsen en zulks.
Zo ziet mijn haar er vast ook uit met die lengte en de verkeerde shampoo (inb4quote:
Dadelijke Andere Tijden over de seffentiesquote:
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, voor in de fysieke winkel. Dus ipv. de teringdure windowssoftware die men meestal heeft.
Ik ook niet. Peanuts in vergelijking met de kale huur, gok ik zo.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.
Je betaalt met gemak 50-100 euro per maand voor zo'n windows-afrekenpakketje.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.
Lijkt me ook maar wanneer B_A van de opbrengst 3/4 van het jaar zijn ballen kan gaan krabben in z'n tuin, moet dat microsoft pakket wel prijzig zijn lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Peanuts in vergelijking met de kale huur, gok ik zo.
Fideel van hem dat hij de dieren met rust liet.quote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef Drugshond het volgende:
Overval op kinderboerderij in Utrecht
Het is crisis.
Zo duur zijn nootjes niet tegenwoordig.quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar wanneer B_A van de opbrengst 3/4 van het jaar zijn ballen kan gaan krabben in z'n tuin, moet dat microsoft pakket wel prijzig zijn lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |