Wel een hangslot. Hebben?quote:
1/2 lotje..... bij jackpot gelijk stoppen met werken. En lekker fuiven.quote:
Goed filtermateriaal voor een joint.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Een staatslot voor de gezelligheid.
Ook lullig, heb je wat gewonnen, kan je het niet eens ophalen omdat je onder de 18 bentquote:
Pure winst, dat niet geld uitgeven aan dingen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:18 schreef Monolith het volgende:
Ik heb echt al enorm veel geld verdiend door niet mee te doen aan loterijen.
Mondique is meest suicidable van de 3.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Weten jullie eigenlijk het verschil tussen Montov , Monolith en Monidique ?
Montov is niet briljant.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Weten jullie eigenlijk het verschil tussen Montov , Monolith en Monidique ?
Mijn ouders dan. Ik mag niet eens een staatslot kopen volgens mij.quote:Op zondag 30 december 2012 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook lullig, heb je wat gewonnen, kan je het niet eens ophalen omdat je onder de 18 bent
Ik heb ook een staatslot. Ik weet het, de kans is nihil, maar toch waag ik het er steeds maar weer op
Raar eigenlijk. Of is het gokken?quote:Op zondag 30 december 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders dan. Ik mag niet eens een staatslot kopen volgens mij.
Het is een behendigheidsspel.quote:
Net als het leven.quote:
+1quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb geen staatslot. Ik heb een vrijemarktlot.
Ik voel me soms wel een koorddanser. Vooral op de weegschaal.quote:
Loterijen zijn een linkse hobbyquote:
Net vrouwen dusquote:Op zondag 30 december 2012 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het systeem weet, is het eigenlijk altijd prijs joh
Die hebben een systeemquote:
Een soort rode draad in ieder geval.quote:
Alleen als de tampon niet goed genoeg afsluit.quote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een soort rode draad in ieder geval.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Weet je, ik mod ook jong, en eigenlijk vallen jullie reuze mee
Alle aanstichters zijn op het moment geband.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Het zijn dan ook spookverhalen die de ether in geslingerd zijn door rancuneuze bejaarden over de POLSC.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger deed FOK! nog wel eens aan kerstgratie.... nu doen ze het omgekeerd. Na de kerst in de gehaktmolen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alle aanstichters zijn op het moment geband.
Is Monolith al zo oud?quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn dan ook spookverhalen die de ether in geslingerd zijn door rancuneuze bejaarden over de POLSC.
Hoi.quote:Op zondag 30 december 2012 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Alle aanstichters zijn op het moment geband.
Is hij verantwoordelijk voor de mythevorming rondom deze SC?quote:
U is enkel de berichtgever van slecht nieuws. Veroorzaakt ook regelmatig onrust, dat wel.quote:
Hoe oud ben je Timmie?quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is hier eigenlijk de gemiddelde leeftijd? Volgens mij ben ik na robin de jongste hier
Dank u.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef waht het volgende:
[..]
U is enkel de berichtgever van slecht nieuws. Veroorzaakt ook regelmatig onrust, dat wel.
Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is hij verantwoordelijk voor de mythevorming rondom deze SC?
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk allesquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
No way, dat was PBerends.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan voelt het toch ineens een stuk voornamer om in de speelbal van zo'n grote geest rond te mogen rennen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.
Evenmin geschikt voor joden. Waht houdt echter stug vol.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk alles
Brother Bear?quote:
Dr Philquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |