Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is hij verantwoordelijk voor de mythevorming rondom deze SC?
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk allesquote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
No way, dat was PBerends.quote:Op zondag 30 december 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan voelt het toch ineens een stuk voornamer om in de speelbal van zo'n grote geest rond te mogen rennen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is hoofdverantwoordelijke voor klimaatopwarming, dit is meer een hobby-projectje.
Evenmin geschikt voor joden. Waht houdt echter stug vol.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is allemaal gewoon niet zo geschikt voor overgevoelige zieltjes. Dat is eigenlijk alles
Brother Bear?quote:
Dr Philquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Against all odd's.quote:
Jij bent net zo'n afgekeurd mannetje dat bij de milieustraat staat. Dat is niet bepaald positief.quote:Op zondag 30 december 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Weet je, ik mod ook jong, en eigenlijk vallen jullie reuze mee
Jij overleeft de opmerkingen over je ma ook nog altijd.quote:Op zondag 30 december 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Evenmin geschikt voor joden. Waht houdt echter stug vol.
Scheelt niets.quote:
Het zit je wel dwars nietwaarquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Oliebollen kunnen best lekker zijn. Maar dan zonder beesjes .
Bij mij mogen ze hun vuige frituurvet inleveren. En dan ga ik morgen 1000 oliebollen bakkenquote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n afgekeurd mannetje dat bij de milieustraat staat. Dat is niet bepaald positief.
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik dacht altijd dat door het frituren de krenten doodgaanquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Je zal er niet bepaald aan ten onder gaan inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zo
Njah, eerder dat soort mannetjes die menen veel macht te hebben en dat ook willen laten zien, van die trieste figuren.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze hun vuige frituurvet inleveren. En dan ga ik morgen 1000 oliebollen bakken
Als het al gezond is, dan is het niet altijd zo lekker.quote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra proteïnen, ik zie het probleem niet zo
Ow, however will I sleep. Je weet dat jouw goedkeuring alles voor me isquote:Op zondag 30 december 2012 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, eerder dat soort mannetjes die menen veel macht te hebben en dat ook willen laten zien, van die trieste figuren.
Casu Marzu is verrotte Pecorino met madenquote:Op zondag 30 december 2012 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Je eet dan ook enkel om te overleven, de normale mens mag niet genieten van het leven.quote:Op zondag 30 december 2012 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het al gezond is, dan is het niet altijd zo lekker.
Zo wil de Heer hetquote:Op zondag 30 december 2012 19:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Je eet dan ook enkel om te overleven, de normale mens mag niet genieten van het leven.
Dat zie je dus niet op kitchen24.quote:Op zondag 30 december 2012 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Casu Marzu is verrotte Pecorino met maden
Succes.
Wel bij de Keuringsdienst van Waarde geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 19:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie je dus niet op kitchen24.
quote:Bergpolderplein - Rotterdam
Oordeel jury: 1 ZEER SLECHT/ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 88 gram
Prijs per bol: ¤ 0,70
Aanbieding: 10 voor 6,50
Vet percentage: 9,3%
DPTG percentage: < 3%
Conclusie: Een bol die je je ergste vijand nog niet gunt. Ruikt naar verf, niet gaar, klef. De enige die hier van kan genieten is mijnheer Kliko. Hoe komen deze mensen in hemelsnaam aan een vergunning?
Dat hangt er van af of tvlxd in die vergelijking wordt meegenomen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef De_Guidance het volgende:
Weten jullie eigenlijk het verschil tussen Montov , Monolith en Monidique ?
Ik moest lachen om deze post.quote:Op zondag 30 december 2012 19:04 schreef Tem het volgende:
Ik liep laatst langs een oliebollenkraam in Hillegersberg en ik wilde er één kopen maar toen ik op mijn beurt stond te wachten en die verkoper zag, dacht ik "meh...".
Mijn vermoeden was juist, ja mensen het is een gave.
[..]
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.quote:
Ik zit aan een boterham met ei.quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was bij het wereldkampioenschap squirten waar ik samen met DeParo was gaan kijken.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:10 schreef Tem het volgende:
Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
quote:
Vanmiddag na het zwemmen naar de mac geweest.quote:Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is dat voor lullig avondmaal. Heeft Heidi de hele dag aan de sherry gezeten?
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?quote:Vanmiddag na het zwemmen naar de mac geweest.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |