quote:Nederlanders: De Nederlandse bouwers kosten goud in plaats van voedsel. In het begin is dit een nadeel, want om naar het 2e tijdperk te gaan heb je alleen maar voedsel nodig. Andere volkeren kunnen zich focussen op voedsel terwijl de Nederlanders hun bouwers moeten verdelen over 2 grondstoffen. Maar vanaf het 2e tijdperk kunnen de Nederlanders banken bouwen. Deze produceren goud zonder dat ze daar bouwers voor hoeven te gebruiken. Hun specifieke manschappen zijn Envoy, Ruyter en Fluyt. Hun beste manschappen zijn Carabineer Ruyter en Nassau Halberdier.
Ik moest lachen en huilen.quote:Ottomanen: De Ottomanen krijgen constant, zij het met lage snelheid, gratis settlers. Ze kunnen dus geen settlers kopen, maar ze kunnen wel de hoeveelheid settlers en de snelheid waarmee de settlers geproduceerd worden opdrijven vanuit de moskee ( andere volkeren hebben een kerk in plaats van een moskee). Hun unieke manschappen zijn de Janissary, Abus Gun, Spahi, Great Bombard, Galley en Imam en hun beste manschappen zijn de Gardener Hussar en Baratcu Grenadier.
Okquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ha!
Nee, hoor. Je gaat je gang maar. Ik ben maar wat aan het fokken.
Ik was met een toestenbord sneller dan met een joystick.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef Drugshond het volgende:
Descent 1 is toch wel het spel waar ik het meeste plezier van heb beleefd (1995).
Geweldig veel maps van gedownload (en bespeeld). En met een joint kotsmisselijk van geworden.
Ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ha!
Nee, hoor. Je gaat je gang maar. Ik ben maar wat aan het fokken.
Misschien kunnen bepaalde NWS figuren hun woede erin kwijt.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt de kruisvaarders in de pan hakken, hè moslim?
Ik doe t.z.t. wel weer een oproep, er zijn vast wel gegadigden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
Het idee van Disana is wel leuk.. een POLland met diverse steden. Dat is toch gewoon leuk?
Wanneer SimCity 5 uitkomt bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2012 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe t.z.t. wel weer een oproep, er zijn vast wel gegadigden.
Ja. Komend voorjaar.quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wanneer SimCity 5 uitkomt bedoel je?
quote:Op zondag 30 december 2012 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
Blijft toch altijd weer een surreël schouwspel, die opkomst van Hitler.
No, ken je klassiekers.quote:
Verklaart u naderquote:Op zondag 30 december 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
Het idee van Disana is wel leuk.. een POLland met diverse steden. Dat is toch gewoon leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |