Is ook cool.. en Police Quest en King's Quest.quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Leisure Suit Larry
Had ik nog kunnen begrijpen.
Allemaal van dezelfde maker.quote:Op zondag 30 december 2012 20:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Is ook cool.. en Police Quest en King's Quest.
Eigenlijk gewoon de meeste simulatiesquote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
Sim City, Rollercoaster Tycoon, Zoo Tycoon.
En wat is je punt? Zo ken ik er nog wel een paar namelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 20:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Zonder nerds had je hier niet kunnen posten
Zoiets zou leuker zijn met een geopolitiek spel, maar helaas bestaan die niet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, een land van de POL-sc, en iedereen een eigen aangesloten stad.
Als keizer Nero het in brand steken.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, een land van de POL-sc, en iedereen een eigen aangesloten stad.
Dat nerds lang zo slecht nog niet zijn. Of je moet tig jaar terug in de tijd willen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
En wat is je punt? Zo ken ik er nog wel een paar namelijk.
Ja!quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon de meeste simulaties
Ja, daar is een mooi hoekje in DIG voor. Ik moet op m'n werk al de hele dag de nerd uithangen dus hier heb ik daar geen zin an.quote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat nerds lang zo slecht nog niet zijn. Of je moet tig jaar terug in de tijd willen.
Dat zijn er meerdere. Empire Earth bijvoorbeeld. De andere namen ben ik even kwijt.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
Je had een wel spel waar je middeleeuwse oorlogen uit kon vechten en dan kun je kiezen of je Kruisvaarder, Ottomaans, Chinees enz. was.
Ik zal mij stilhouden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar is een mooi hoekje in DIG voor. Ik moet op m'n werk al de hele dag de nerd uithangen dus hier heb ik daar geen zin an.
Jij wilt de kruisvaarders in de pan hakken, hè moslim?quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
Je had een wel spel waar je middeleeuwse oorlogen uit kon vechten en dan kun je kiezen of je Kruisvaarder, Ottomaans, Chinees enz. was.
Bingo.quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires_III
Dit was m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |