Maar jij gaat dan ook net een stukje verder dan mij.. Ik doe niet aan conversies of ondertitels bijzoeken.. als het kut is dan gaat het weg, is de kwaliteit naar mijn smaak dan blijft het staan.quote:Op zondag 30 december 2012 20:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beschrijft mijn thuissituatie heel aardig. Probleem alleen is dat ik meer tijd bezig ben om te wat streams te herstellen (ondertitel en zo), dan de snelheid waarin ik nieuwe zooi download. Elke dag een beetje zullen we maar denken.
De utopische gedachte van nu krijg ik meer ruimte op mijn vaste schijven (geen films meer op mijn PC) is ook al aan flarden geschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (eventueel een correctieslag) (maar MKV is wat je uiteindelijk wilt hebben, omdat nabewerking easy is).quote:Op zondag 30 december 2012 20:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar jij gaat dan ook net een stukje verder dan mij.. Ik doe niet aan conversies of ondertitels bijzoeken.. als het kut is dan gaat het weg, is de kwaliteit naar mijn smaak dan blijft het staan.
Ik probeer dan ook zoveel mogelijk .MKV's naar binnen te halen. Is sowiieso de beste kwaliteit en kan ik altijd later nog wat aanpassen als het écht nodig is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (maar MKV is wat je wilt hebben, omdat nabewerking easy is).
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga idd redelijk ver hierin. Krijg nu vrij vlot elke ondertitel en audio passend, en in elk uitvoerbestand (maar MKV is wat je wilt hebben, omdat nabewerking easy is).
Ja maar die sloop ik er gelijk uit en zoek een nieuwe ondertitel en haal de reclame eruit.quote:Op zondag 30 december 2012 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.
Reclame???quote:Op zondag 30 december 2012 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar die sloop ik er gelijk uit en zoek een nieuwe ondertitel en haal de reclame eruit.
Subtitle Workshop doet precies en meer wat ik verwacht.
Mkvtoolnixquote:Op zondag 30 december 2012 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
In een MKV zet ik de ondertiteling er gewoon los in als die niet aanwezig is.
Digibeet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Oprotten met jullie tech-gelul, nerds.
Ik ga simcity zeker weten aanschaffenquote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie in het voorjaar ook helpen met het binnen en werkend krijgen van SimCity 5, zodat we het samen kunnen spelen?
Moeten ze zelf maar doen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie in het voorjaar ook helpen met het binnen en werkend krijgen van SimCity 5, zodat we het samen kunnen spelen?
Geweldig spel toch.quote:Op zondag 30 december 2012 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga simcity zeker weten aanschaffenIk heb vandaag nog simcity3000 gespeeld
Ik zit er wel op te wachten.quote:Op zondag 30 december 2012 20:17 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Oprotten met jullie tech-gelul, nerds.
Prijzig, maar het ongetwijfeld waard.quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Disana het volgende:
Ik kijk er ook wel naar uit, Auti.
De prijs is al bekend:
http://store.origin.com/store/eaemea/nl_NL/html/pbPage.SimcityNL/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |