Erik, het een sport voor je ontdekt!quote:Op zondag 30 december 2012 19:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
En jij wacht nog steeds thuis? Was de buurman mee?
Het begon bij Bet.quote:
Begin jij nu ook al met dat genicht?quote:Op zondag 30 december 2012 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij ook zulke lekkere tetters, Erik?
Een beetje gay is okay. Voorschrift heeft me bij de laatste NWSvergadering een achterafkamertje ingelokt, en ik ben nooit meer dezelfde geweestquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met dat genicht?
Deze wou er een voor de neus van Jan Kees wegjattenquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef Tem het volgende:
Die gast lust ook wel een oliebolletje of 80.
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etcquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar leest u dergelijke roddels? NWS?
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etc
Tegen mij zat 'ie ook al als zo'n keffend hondje op te rijden tijdens een meet. Gelukkig ben ik er zonder geestelijk letsel vanaf gekomen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef waht het volgende:
VS heeft timmmmm verleid met liefkozende woordjes in het Afrikaans.
correctedquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik uit de kast zou komen, zouden er zelfs topics in SHO komen. In OUD [F&L] zouden ze huilen om het gemis voor de samenleving dat ik me niet voortplant etc etc
quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef waht het volgende:
VS heeft timmmmm verleid met liefkozende woordjes in het Afrikaans.
Het is toch ook wel bekend dat het ze in OUD ontbreekt aan enige realiteitszin?quote:
Dat kan in Zweden.quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wij gaan naar de Mac om bier te zuipen.
Wel eens van internet gehoord?quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
South Park niet kunnen zien door dat Married With Children-weekend.![]()
Precies. Tijd om te emigreren.quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze wel meer bazige zaken, zoals sociale zekerheid.
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.quote:'Corporaties gaan huizen komende jaren minder grondig onderhouden'
quote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
South Park niet kunnen zien door dat Married With Children-weekend.![]()
En betaalt hij in 4 jaar - als het kabinet de rit uitzit, natuurlijk - i.p.v. 400 euro huur nu, ca. 565 euro per maand.quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.
Dat kan nog steeds prima.quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup, maar met het gezin voor de TV is gezelliger.
Hmm ja. Doe ik ook wel vaker, maar meh. Nu de Top2000.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds prima.
Heb ook gewoon een kabeltje liggen van pc naar tv.
Gelukkig is er een oplossing.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En betaalt hij in 4 jaar - als het kabinet de rit uitzit, natuurlijk - i.p.v. 400 euro huur nu, ca. 565 euro per maand.
Een huurverhoging van bijna 2k p/jaar, het zal je maar gebeuren in een half decennium.
Dat is slechts een cunning plan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Jouw UI voorspelt anders ook niet veel goeds.
Speciaal voor jou heb ik er vishaken in laten zetten.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was dat zand eens uit je vagina joh, het begint te irriteren
Gelukkig woon ik al in een krot.quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Arme remlof, hij mag al niet meer bijdragen op dit forum, en nu verandert zijn huis ook nog eens in een krot.
Hoi.quote:
Hier nog eenquote:
Daar dienen al die hammams ook toe.quote:Op zondag 30 december 2012 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja. Om de afwezigheid in Iran te compenseren.
Ik ook. Ook kaassoufflés.quote:Op zondag 30 december 2012 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Vanmiddag nog een kaassoufflé op. Nu heb ik alweer trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |