Ik wil in 2013 naar Istanbul.quote:
Je hebt wel wat weg van Daniel Craig.quote:
Klinkt leukquote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef Auti het volgende:
[..]
De nieuwe Sim City game die komend jaar uitkomt.. Multiplayer en zo.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van Daniel Craig.
In Nation States was er gewoon niet zoveel te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Hoop dat het niet een stille dood zal sterven, zoals onze Nationstates-regio
Rotterdam stinkt.quote:
Dat is ook waar.quote:Op zondag 30 december 2012 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
In Nation States was er gewoon niet zoveel te doen.
Haar, ogen, oren.quote:
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?quote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in een leuke SimCity met meerdere deelnemers.
Noem je Disana nou een rund?quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?
Als je simcity trouwens een leuk spel vindt, probeer zeus: master of olympus eens! Oud spel, maar ik heb er van genotenquote:Op zondag 30 december 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in een leuke SimCity met meerdere deelnemers.
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?
Wat voor opdracht?quote:Op zondag 30 december 2012 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, opdrachtbevestiging de deur uit. Jullie gaan mij begin volgend jaar hier weinig zien.
Oh, leukquote:Op zondag 30 december 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.
Ik zie dat het een oude Sierra spel is, maar op de een of andere manier heb ik het gemist.quote:Op zondag 30 december 2012 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je simcity trouwens een leuk spel vindt, probeer zeus: master of olympus eens! Oud spel, maar ik heb er van genoten
Met de generalissimo aan het hoofd?quote:Op zondag 30 december 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. En naast je liggen nog meer steden waarmee je verbinding hebt. Zo kun je een POL-land aanleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |