James Bond is toch geen ginger?quote:
Gaat vast leuk worden.quote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oh, leuk
Ik zal tzt ook proberen mee te doen
Nee hoe je een drugsimperium opzet.quote:Op zondag 30 december 2012 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij SimCity is het de bedoeling dat je een stad runt, toch?
Een custom online afrekensysteempie maken. Even twee maandjes de billen uit mijn lijf coden om daarna 3/4 van het jaar in mijn voortuin te kunnen zitten bier drinken.quote:
Ideal en een stukje standaard uit de kast trekken ?quote:Op zondag 30 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Een custom online afrekensysteempie make
quote:
Falcon en Traconquote:Op zondag 30 december 2012 20:56 schreef Drugshond het volgende:
Lachen, er is nog steeds een fan-base bezig met descent.
D2X-XL Mapping & Modding
Eens een keer bekijken.....
Zo zijn er heel wat spellen geweest die heel veel verder (dan het oorspronkelijke plan) door ontwikkeld werden door de eindgebruikers.
• IL2
• Falcon 4.0
• Medal of Honor (spearhead)
• Descent zit hier dus nog ook bij ...(bijna dood maar nog niet helemaal).
• Combat Flight Simulator 2.
Mwa, er komt nog een heel klantenbeheer/voorraadbeheer/cijfers printen ellende bij en het gaat mailen en smsen en zulks.quote:Op zondag 30 december 2012 20:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ideal en een stukje standaard uit de kast trekken ?
Soort winkelwagentje systeem?quote:Op zondag 30 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een custom online afrekensysteempie maken. Even twee maandjes de billen uit mijn lijf coden om daarna 3/4 van het jaar in mijn voortuin te kunnen zitten bier drinken.
Nee, voor in de fysieke winkel. Dus ipv. de teringdure windowssoftware die men meestal heeft.quote:
Database en raportages.... ben er al een tijdje uit dat wereldje.quote:Op zondag 30 december 2012 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, er komt nog een heel klantenbeheer/voorraadbeheer/cijfers printen ellende bij en het gaat mailen en smsen en zulks.
Zo ziet mijn haar er vast ook uit met die lengte en de verkeerde shampoo (inb4quote:
Dadelijke Andere Tijden over de seffentiesquote:
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, voor in de fysieke winkel. Dus ipv. de teringdure windowssoftware die men meestal heeft.
Ik ook niet. Peanuts in vergelijking met de kale huur, gok ik zo.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.
Je betaalt met gemak 50-100 euro per maand voor zo'n windows-afrekenpakketje.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, geen idee hoeveel zoiets kost eigenlijk.
Lijkt me ook maar wanneer B_A van de opbrengst 3/4 van het jaar zijn ballen kan gaan krabben in z'n tuin, moet dat microsoft pakket wel prijzig zijn lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2012 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Peanuts in vergelijking met de kale huur, gok ik zo.
Fideel van hem dat hij de dieren met rust liet.quote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef Drugshond het volgende:
Overval op kinderboerderij in Utrecht
Het is crisis.
Zo duur zijn nootjes niet tegenwoordig.quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me ook maar wanneer B_A van de opbrengst 3/4 van het jaar zijn ballen kan gaan krabben in z'n tuin, moet dat microsoft pakket wel prijzig zijn lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |