quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
Haha, dat je echt een topic sluit in bad en dan een nieuwe moet openen
The Apple iBlub 4squote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]Telefoon nu nat?
Het lijkt wel of ik elke keer als ik een uurtje of zo meeluister een Stonesnummer hoor.
I know, what are the oddsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
Haha, dat je echt een topic sluit in bad en dan een nieuwe moet openen
Grappig, ik dacht juist dat dat een echte standard was die was gecoveredquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat nummer is veel minder oud dan het klinkt. kwam 4 jaar ná Mandy
Adamo is leukquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eerstvolgende echt goede nummer is Eve of Destruction van BarryMcGuire in mijn ogen
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eerstvolgende echt goede nummer is Eve of Destruction van BarryMcGuire van Adamo in mijn ogen
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Dit Stones nummer ken ik nietmaar ja, Beatles zijn toch beter
Ik heb 'm op plaat. Heb sinds dit jaar een platenspeler en ben heel veel muziek tegengekomen door gewoon domweg wat bij de kringloop te kopen. Zoals Jim Croce, waar vanavond een docu bij de Top 2000 a gogo wasquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hoogste notering van Adamo dan zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd dat kindje voor me wat bij hem op schoot zat.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogste notering van Adamo dan zeker?
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaatquote:
Ja toen was Adamo erg populair, 4 nummers van hem bij de beste 610quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaat
Ik zie de vergelijking nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Beide One Hit Wonders tochquote:
quote:
Precies dezelfde tijd ookquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef laxus13 het volgende:
ben geen fan van Demis maar dit is wel aardig
hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd ook
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
Demis Rousos zat ooit in een gekaapt vliegtuig. Eat that Denver, Lynyrd Skynyrd, Havens en Holly.
Ja, toen hebben ze het toestel direct aan de grond gezetquote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?
Klopt maar dit is met een Intro en is bovendien ook livequote:
Klopt. Overigens absoluut niet hun beste.quote:
Ik ook niet echt, heb vroeger wel wat platen van ze gekocht omdat je die "moest hebben".quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in Lou Reed of de VU
Heeft er bijna ieder jaar ingestaan hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Dit slaat dan ook weer nergens op. Mooi hoor. Maar dan niet het orgineel. Jimi kappen ze af wegens te lang, dit laten ze helemaal horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Same herequote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik nu echt werkelijk voor het eerst, volgens mij. Of anders is het nooit blijven hangen.
Bahquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef cafca het volgende:
Och best goede herinnering aan dit soort muziek, was redelijk populair in de krakersscene in de jaren 80.
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertrampquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat mooiEn lekker lang. Kunnen anderen zich ergeren na Mandy.
Louquote:
Half tien Ruud van Nistelrooijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertramp
Hij is al walking.....on the wild side.quote:
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon overslaan wegens tijdgebrek ofzo?
Ja, irritant nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?
Heerlijk nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Herinnering aan, eerste baantjequote:
Tja, zegt nietsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Herinnering aan, eerste baantjeVandaar dat ik het leuk vind denk ik.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, zegt nietsHet nummer waarbij ik mijn eerste kus had vind ik ook niet leuk.
Jagger leeft nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef laxus13 het volgende:
Vreemd is peter Tosh of Mick Jagger dit jaar overleden
Rara dat dit nummers ineens weer binnekomt
Gohquote:
Mijn collega is - godzijdank - voor mij nu ook overgeschakeld op de Top 2000. Ik ben Q Music zo beuquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Zo. Op m'n werk staat ook de top 2000 aan, stukken beter dan het Q-music wat normaal opstaat.
Bij ons op het werk draaien we normaal gesproken Veronica. Niks mis mee wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Zo. Op m'n werk staat ook de top 2000 aan, stukken beter dan het Q-music wat normaal opstaat.
Peter Tosch doodgeschoten.quote:
Hij had wat ruimte daarvoorquote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij chookte op einde wel wat
Ah uit de film, ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Bedenk zelf het zwarte er maar bij
Ik werd anders gelyncht?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah uit de film, ik wilde al zeggen
Maar de single versie heeft een vreselijk eindequote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef tong80 het volgende:
1229 Love Like Blood Killing Joke 1985
Eén van de mooiste nummers ooit met één van de mooiste intro's ooit.
Broekiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef NaturalScience het volgende:
Black Velvet! Uit mijn geboortejaar!
Ik niet in ieder geval, misschien komt het nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef Gehenna het volgende:
oh moest even 2 keer nadenken bij de titel, maar uiteraard ken ik dit wel.
Dit is het nummer waarmee elke drummer zo'n beetje mee begint toch?
Is dat zo ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de single versie heeft een vreselijk einde
quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef FritsFlits het volgende:
What the fok, dit is van The Moody Blues?![]()
Dit zat ooit in een reclame.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt waar?Ik ken the Moody Blues behoorlijk goed, 2x live gezien en ik ken dit hele nummer niet
![]()
![]()
Tsja 1965 héquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is dit trouwens vreselijk slecht opgenomen
1965 hequote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ja! En tijdens het spelen andere Neil ook nog gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Je bent mooi op tijd voor Neil Eska
quote:
Rofl, nice one.quote:
Ik was 5 seconden eerderquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Rofl, nice one.
Maar er zijn opnames van voor 1960 die veel beter klinken dan dit. Zegt nog niets dus
Dat hoort zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Het kraakt niet meer, het overstuurd en vervormd. Zijn stem is zwaar verkloot. Maar wel nostalgiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Heeft wel zijn charme vind ik, dat krakerige.
Ja, maar dit is wel zijn beste!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja! En tijdens het spelen andere Neil ook nog gehoord.
Het klonk als een oud cassettebandjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het kraakt niet meer, het overstuurd en vervormd. Zijn stem is zwaar verkloot. Maar wel nostalgie
Ach hoort er een beetje bij, dat ouwe.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het kraakt niet meer, het overstuurd en vervormd. Zijn stem is zwaar verkloot. Maar wel nostalgie
En, gewonnen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Eska het volgende:
Zo, potje Carcassonne duurde ruim 2 uur.
Ondertussen wel radio aan gehad natuurlijk. Toffe nummers voorbij horen komen. Ook wat narigheid hier en daar.En Stefan!
Nummer wordt ongeveer net zo walgelijk afgekapt als het gemiddelde nummer op Radio 2quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Heb de LP nog.
Dit is mooi
Maggie MacNeil Diamond.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
We gaan door met woordspelingen.
Blue Neil Diamonds
Blue Diamonds are a girls best friendquote:
We hadden er vandaag ook al een van hemquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Nummer 1227 straks ....![]()
Wat doet zoiets in godsnaam uberhaupt in de buurt van deze lijst....
Umlaut :[quote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Vorig jaar stond-ie nog 795 plaatsen hoger...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Luie mensenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Vlieg Met Me Mee Naar De Regenboog![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blue Diamonds are a girls best friend
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Gehenna het volgende:
Eigenlijk schandalig dat deze topper er niet met zijn solo plaat in staat:
[ afbeelding ]
Wat heb je gespeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik werd 3e (met 4 spelers)Maar het was lollig, dat telt.
Vlieg Met Me meequote:
Carcassonne. Nieuwe uitbreiding er bij. Duurt altijd even voor ik doorheb wat de nieuwe mogelijkheden zijn dan.quote:
Wel geniaal met dat publiek en dat hij er doorheen zingtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Grappig toch ditDat gelul ertussendoor en het publiek dat meezingt.
Ook dat gebrabbel in het Duits?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
en moest me heel hard inhouden niet te lachen, erg ongemakkelijk..
Oh myquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Oh, wel leuk, alleen duurt altijd zo lang.....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Carcassonne. Nieuwe uitbreiding er bij. Duurt altijd even voor ik doorheb wat de nieuwe mogelijkheden zijn dan.
Hopen dat ie wintquote:
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achjaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Op mijn basisschool was dit een wereldhit
Dat kan ik me dan ook wel een beetje voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
inclusief "Pak je aansteker, zet je buurman in de hens"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
nou eigenlijk alleen:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook dat gebrabbel in het Duits?
Haha is goed, fijne avond nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
ik ga ook weer es aflsuiten, Eska zal wel zeggen wat ik van de nummers vind
Dit was andere tijden, terug naar de onze.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achja
America's Funniest Home Funeralsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nou eigenlijk alleen:
"vlieg met me mee..." *pauze*
ik:![]()
"rainbow!"
*proest*![]()
Doeg, ik ga het tot het einde van het uur volhoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
Shitquote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen, je miste heel wat!
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
mooi he, zo lekker rauwquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
mooi he, zo lekker rauw
En beter gekleed gingenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef NaturalScience het volgende:
Als al die mensen bij het darten eens wat minder dik waren, minder onzin schreeuwden, worst aten en bier dronken stond het me wat minder tegen om te kijken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan de serie the wonder years
Ja, soms wel idd. Ik vind Catan net wat leuker, hoewel dat ook lang kan duren. Maar de jongste is dol op Carcassonne. Dus wisselen we wat af. (en ook nog allerlei andere spellen ook trouwens)quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, wel leuk, alleen duurt altijd zo lang.....
Theo Janssen is niet voor niets mislukt bij Ajax.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef NaturalScience het volgende:
Als al die mensen bij het darten eens wat minder dik waren, minder onzin schreeuwden, worst aten en bier dronken stond het me wat minder tegen om te kijken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En beter gekleed gingenDie hemden altijd.
De Wildquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Es, je bent toch niet mijn tweelingzus, ik heb een hekel aan spelletjes
Ruud van Big Brotherquote:
Je herkent de stem toch wel?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik moet eens gaan turven hoe vaak ik dat zeg bij Top2000 geloof ik
Nee? Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je herkent de stem toch wel?
Don Henly, van de Eaglesquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Geen ideeMaar ik ben muziekbarbaar
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Gehenna het volgende:
Sky radio coëfficiënt is wel erg hoog
Als er een band is die ik intens haat..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind bijna alles van the Eagles dan wel weer heel mooi.
Maar als je dat ieder jaar bij hetzelfde nummer zegt....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik moet eens gaan turven hoe vaak ik dat zeg bij Top2000 geloof ik
Dat zou wel stom zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je dat ieder jaar bij hetzelfde nummer zegt....
Ja, vind ik ook heerlijk. Lekker meegalmen ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind bijna alles van the Eagles dan wel weer heel mooi.
Hornsby ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Eagles doet mij ook niet zo veel, niet slecht, geen jeuk, beetje wat Bruce ook met me doet, kan er prima bij.
Geen minute inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat duurt dit nummer fucking lang zeg
Desperado stond ook op mijn lijst. Waarschijnlijk ook de hoogste notering van mijn lijstje.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook heerlijk. Lekker meegalmen ook.
maar echt wel van het hoogste niveauquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is dus echt ouwe lullen muziek
Het doet mij eerlijk gezegd niet zoveel.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
maar echt wel van het hoogste niveau
Oh ja, Desperado is wel heel fijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Desperado stond ook op mijn lijst. Waarschijnlijk ook de hoogste notering van mijn lijstje.
Check z'n jaren 70 werk dan maar eensquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Springsteen is zo'n typische 80's artiest waar ik dan totaal helemaal niets mee heb, net als bijvoorbeeld Prince.
The River vind ik erg mooi en Born in the USA is echt om te braken.... de rest van hem vind ik allemaal volledig neutraal.
Hi Ceequote:
Dat is Elvis helemaal niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
toch jammer dat mensen vooral deze Elvis kennen:
[ afbeelding ]
Dat is Hazes tijdens carnaval johquote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Cameltoequote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
He Bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |