Half tien Ruud van Nistelrooijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertramp
Hij is al walking.....on the wild side.quote:
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon overslaan wegens tijdgebrek ofzo?
Ja, irritant nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?
Heerlijk nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Herinnering aan, eerste baantjequote:
Tja, zegt nietsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Herinnering aan, eerste baantjeVandaar dat ik het leuk vind denk ik.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, zegt nietsHet nummer waarbij ik mijn eerste kus had vind ik ook niet leuk.
Jagger leeft nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef laxus13 het volgende:
Vreemd is peter Tosh of Mick Jagger dit jaar overleden
Rara dat dit nummers ineens weer binnekomt
Gohquote:
Mijn collega is - godzijdank - voor mij nu ook overgeschakeld op de Top 2000. Ik ben Q Music zo beuquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Zo. Op m'n werk staat ook de top 2000 aan, stukken beter dan het Q-music wat normaal opstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |