Klopt maar dit is met een Intro en is bovendien ook livequote:
Klopt. Overigens absoluut niet hun beste.quote:
Ik ook niet echt, heb vroeger wel wat platen van ze gekocht omdat je die "moest hebben".quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in Lou Reed of de VU
Heeft er bijna ieder jaar ingestaan hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Dit slaat dan ook weer nergens op. Mooi hoor. Maar dan niet het orgineel. Jimi kappen ze af wegens te lang, dit laten ze helemaal horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Same herequote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik nu echt werkelijk voor het eerst, volgens mij. Of anders is het nooit blijven hangen.
Bahquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef cafca het volgende:
Och best goede herinnering aan dit soort muziek, was redelijk populair in de krakersscene in de jaren 80.
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertrampquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat mooiEn lekker lang. Kunnen anderen zich ergeren na Mandy.
Louquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |