Klopt maar dit is met een Intro en is bovendien ook livequote:
Klopt. Overigens absoluut niet hun beste.quote:
Ik ook niet echt, heb vroeger wel wat platen van ze gekocht omdat je die "moest hebben".quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in Lou Reed of de VU
Heeft er bijna ieder jaar ingestaan hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Dit slaat dan ook weer nergens op. Mooi hoor. Maar dan niet het orgineel. Jimi kappen ze af wegens te lang, dit laten ze helemaal horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Same herequote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik nu echt werkelijk voor het eerst, volgens mij. Of anders is het nooit blijven hangen.
Bahquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef cafca het volgende:
Och best goede herinnering aan dit soort muziek, was redelijk populair in de krakersscene in de jaren 80.
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertrampquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat mooiEn lekker lang. Kunnen anderen zich ergeren na Mandy.
Louquote:
Half tien Ruud van Nistelrooijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertramp
Hij is al walking.....on the wild side.quote:
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon overslaan wegens tijdgebrek ofzo?
Ja, irritant nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?
Heerlijk nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Herinnering aan, eerste baantjequote:
Tja, zegt nietsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Herinnering aan, eerste baantjeVandaar dat ik het leuk vind denk ik.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, zegt nietsHet nummer waarbij ik mijn eerste kus had vind ik ook niet leuk.
Jagger leeft nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef laxus13 het volgende:
Vreemd is peter Tosh of Mick Jagger dit jaar overleden
Rara dat dit nummers ineens weer binnekomt
Gohquote:
Mijn collega is - godzijdank - voor mij nu ook overgeschakeld op de Top 2000. Ik ben Q Music zo beuquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Zo. Op m'n werk staat ook de top 2000 aan, stukken beter dan het Q-music wat normaal opstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |