Het klonk als een oud cassettebandjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het kraakt niet meer, het overstuurd en vervormd. Zijn stem is zwaar verkloot. Maar wel nostalgie
Ach hoort er een beetje bij, dat ouwe.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het kraakt niet meer, het overstuurd en vervormd. Zijn stem is zwaar verkloot. Maar wel nostalgie
En, gewonnen?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Eska het volgende:
Zo, potje Carcassonne duurde ruim 2 uur.
Ondertussen wel radio aan gehad natuurlijk. Toffe nummers voorbij horen komen. Ook wat narigheid hier en daar.En Stefan!
Nummer wordt ongeveer net zo walgelijk afgekapt als het gemiddelde nummer op Radio 2quote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Heb de LP nog.
Dit is mooi
Maggie MacNeil Diamond.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
We gaan door met woordspelingen.
Blue Neil Diamonds
Blue Diamonds are a girls best friendquote:
We hadden er vandaag ook al een van hemquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Nummer 1227 straks ....![]()
Wat doet zoiets in godsnaam uberhaupt in de buurt van deze lijst....
Umlaut :[quote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Vorig jaar stond-ie nog 795 plaatsen hoger...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
Luie mensenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Vlieg Met Me Mee Naar De Regenboog![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blue Diamonds are a girls best friend
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Gehenna het volgende:
Eigenlijk schandalig dat deze topper er niet met zijn solo plaat in staat:
[ afbeelding ]
Wat heb je gespeeld?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik werd 3e (met 4 spelers)Maar het was lollig, dat telt.
Vlieg Met Me meequote:
Carcassonne. Nieuwe uitbreiding er bij. Duurt altijd even voor ik doorheb wat de nieuwe mogelijkheden zijn dan.quote:
Wel geniaal met dat publiek en dat hij er doorheen zingtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Grappig toch ditDat gelul ertussendoor en het publiek dat meezingt.
Ook dat gebrabbel in het Duits?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
en moest me heel hard inhouden niet te lachen, erg ongemakkelijk..
Oh myquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
en moest me heel hard inhouden niet te lachen, erg ongemakkelijk..
Oh, wel leuk, alleen duurt altijd zo lang.....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef Eska het volgende:
[..]
Carcassonne. Nieuwe uitbreiding er bij. Duurt altijd even voor ik doorheb wat de nieuwe mogelijkheden zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |