Hopen dat ie wintquote:
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achjaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Op mijn basisschool was dit een wereldhit
Dat kan ik me dan ook wel een beetje voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
en moest me heel hard inhouden niet te lachen, erg ongemakkelijk..
inclusief "Pak je aansteker, zet je buurman in de hens"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
nou eigenlijk alleen:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook dat gebrabbel in het Duits?
Haha is goed, fijne avond nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
ik ga ook weer es aflsuiten, Eska zal wel zeggen wat ik van de nummers vind
Dit was andere tijden, terug naar de onze.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achja
America's Funniest Home Funeralsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nou eigenlijk alleen:
"vlieg met me mee..." *pauze*
ik:![]()
"rainbow!"
*proest*![]()
Doeg, ik ga het tot het einde van het uur volhoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
ik ga ook weer es aflsuiten, Eska zal wel zeggen wat ik van de nummers vind
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
Shitquote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen, je miste heel wat!
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
mooi he, zo lekker rauwquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
mooi he, zo lekker rauw
En beter gekleed gingenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef NaturalScience het volgende:
Als al die mensen bij het darten eens wat minder dik waren, minder onzin schreeuwden, worst aten en bier dronken stond het me wat minder tegen om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |