Hopen dat ie wintquote:
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achjaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Op mijn basisschool was dit een wereldhit
Dat kan ik me dan ook wel een beetje voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
en moest me heel hard inhouden niet te lachen, erg ongemakkelijk..
inclusief "Pak je aansteker, zet je buurman in de hens"quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Deze tekst werd ooit voorgelezen bij een crematie.
nou eigenlijk alleen:quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook dat gebrabbel in het Duits?
Haha is goed, fijne avond nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
ik ga ook weer es aflsuiten, Eska zal wel zeggen wat ik van de nummers vind
Dit was andere tijden, terug naar de onze.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit zongen wij op een groot korenfestival.. achja
America's Funniest Home Funeralsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nou eigenlijk alleen:
"vlieg met me mee..." *pauze*
ik:![]()
"rainbow!"
*proest*![]()
Doeg, ik ga het tot het einde van het uur volhoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
Shitquote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen, je miste heel wat!
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eve of destruction. Heldenlied
mooi he, zo lekker rauwquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
mooi he, zo lekker rauw
En beter gekleed gingenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef NaturalScience het volgende:
Als al die mensen bij het darten eens wat minder dik waren, minder onzin schreeuwden, worst aten en bier dronken stond het me wat minder tegen om te kijken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan de serie the wonder years
Ja, soms wel idd. Ik vind Catan net wat leuker, hoewel dat ook lang kan duren. Maar de jongste is dol op Carcassonne. Dus wisselen we wat af. (en ook nog allerlei andere spellen ook trouwens)quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, wel leuk, alleen duurt altijd zo lang.....
Theo Janssen is niet voor niets mislukt bij Ajax.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef NaturalScience het volgende:
Als al die mensen bij het darten eens wat minder dik waren, minder onzin schreeuwden, worst aten en bier dronken stond het me wat minder tegen om te kijken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef cafca het volgende:
Dat ook ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En beter gekleed gingenDie hemden altijd.
De Wildquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Es, je bent toch niet mijn tweelingzus, ik heb een hekel aan spelletjes
Ruud van Big Brotherquote:
Je herkent de stem toch wel?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik moet eens gaan turven hoe vaak ik dat zeg bij Top2000 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |