Nee? Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je herkent de stem toch wel?
Don Henly, van de Eaglesquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Geen ideeMaar ik ben muziekbarbaar
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Gehenna het volgende:
Sky radio coëfficiënt is wel erg hoog
Als er een band is die ik intens haat..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind bijna alles van the Eagles dan wel weer heel mooi.
Maar als je dat ieder jaar bij hetzelfde nummer zegt....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Ik moet eens gaan turven hoe vaak ik dat zeg bij Top2000 geloof ik
Dat zou wel stom zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je dat ieder jaar bij hetzelfde nummer zegt....
Ja, vind ik ook heerlijk. Lekker meegalmen ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik vind bijna alles van the Eagles dan wel weer heel mooi.
Hornsby ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Eagles doet mij ook niet zo veel, niet slecht, geen jeuk, beetje wat Bruce ook met me doet, kan er prima bij.
Geen minute inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat duurt dit nummer fucking lang zeg
Desperado stond ook op mijn lijst. Waarschijnlijk ook de hoogste notering van mijn lijstje.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook heerlijk. Lekker meegalmen ook.
maar echt wel van het hoogste niveauquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is dus echt ouwe lullen muziek
Het doet mij eerlijk gezegd niet zoveel.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
maar echt wel van het hoogste niveau
Oh ja, Desperado is wel heel fijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Desperado stond ook op mijn lijst. Waarschijnlijk ook de hoogste notering van mijn lijstje.
Check z'n jaren 70 werk dan maar eensquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef NaturalScience het volgende:
Springsteen is zo'n typische 80's artiest waar ik dan totaal helemaal niets mee heb, net als bijvoorbeeld Prince.
The River vind ik erg mooi en Born in the USA is echt om te braken.... de rest van hem vind ik allemaal volledig neutraal.
Hi Ceequote:
Dat is Elvis helemaal niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
toch jammer dat mensen vooral deze Elvis kennen:
[ afbeelding ]
Dat is Hazes tijdens carnaval johquote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Cameltoequote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
He Bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |