quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
Haha, dat je echt een topic sluit in bad en dan een nieuwe moet openen
The Apple iBlub 4squote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]Telefoon nu nat?
Het lijkt wel of ik elke keer als ik een uurtje of zo meeluister een Stonesnummer hoor.
I know, what are the oddsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef FritsFlits het volgende:
Haha, dat je echt een topic sluit in bad en dan een nieuwe moet openen
Grappig, ik dacht juist dat dat een echte standard was die was gecoveredquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat nummer is veel minder oud dan het klinkt. kwam 4 jaar ná Mandy
Adamo is leukquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eerstvolgende echt goede nummer is Eve of Destruction van BarryMcGuire in mijn ogen
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Eerstvolgende echt goede nummer is Eve of Destruction van BarryMcGuire van Adamo in mijn ogen
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Dit Stones nummer ken ik nietmaar ja, Beatles zijn toch beter
Ik heb 'm op plaat. Heb sinds dit jaar een platenspeler en ben heel veel muziek tegengekomen door gewoon domweg wat bij de kringloop te kopen. Zoals Jim Croce, waar vanavond een docu bij de Top 2000 a gogo wasquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hoogste notering van Adamo dan zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Bij dit nummer zie ik altijd dat kindje voor me wat bij hem op schoot zat.
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogste notering van Adamo dan zeker?
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaatquote:
Ja toen was Adamo erg populair, 4 nummers van hem bij de beste 610quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar ik vind het wel een leuke plaat
Ik zie de vergelijking nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
Beide One Hit Wonders tochquote:
quote:
Precies dezelfde tijd ookquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef laxus13 het volgende:
ben geen fan van Demis maar dit is wel aardig
hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd ook
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
Demis Rousos zat ooit in een gekaapt vliegtuig. Eat that Denver, Lynyrd Skynyrd, Havens en Holly.
Ja, toen hebben ze het toestel direct aan de grond gezetquote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
en zong daar toch om de gemoederen wat sussen?
Klopt maar dit is met een Intro en is bovendien ook livequote:
Klopt. Overigens absoluut niet hun beste.quote:
Ik ook niet echt, heb vroeger wel wat platen van ze gekocht omdat je die "moest hebben".quote:Op donderdag 27 december 2012 20:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in Lou Reed of de VU
Heeft er bijna ieder jaar ingestaan hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Dit slaat dan ook weer nergens op. Mooi hoor. Maar dan niet het orgineel. Jimi kappen ze af wegens te lang, dit laten ze helemaal horen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Gehenna het volgende:
Niet het beste nummer van VU, maar wel erg tof dat ze (of eigenlijk Lou) erin staan
Same herequote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik nu echt werkelijk voor het eerst, volgens mij. Of anders is het nooit blijven hangen.
Bahquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef cafca het volgende:
Och best goede herinnering aan dit soort muziek, was redelijk populair in de krakersscene in de jaren 80.
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertrampquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wat mooiEn lekker lang. Kunnen anderen zich ergeren na Mandy.
Louquote:
Half tien Ruud van Nistelrooijquote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als we wat verder zijn kan jij je weer ergeren aan drie kwartier Supertramp
Hij is al walking.....on the wild side.quote:
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet gewoon overslaan wegens tijdgebrek ofzo?
Ja, irritant nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer leuk, Walk and don';t look back zeker?
Heerlijk nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef FritsFlits het volgende:
Oh gatver de gatver... Peter Tosh zo meteen
Herinnering aan, eerste baantjequote:
Tja, zegt nietsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Herinnering aan, eerste baantjeVandaar dat ik het leuk vind denk ik.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, zegt nietsHet nummer waarbij ik mijn eerste kus had vind ik ook niet leuk.
Jagger leeft nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef laxus13 het volgende:
Vreemd is peter Tosh of Mick Jagger dit jaar overleden
Rara dat dit nummers ineens weer binnekomt
Gohquote:
Mijn collega is - godzijdank - voor mij nu ook overgeschakeld op de Top 2000. Ik ben Q Music zo beuquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Zo. Op m'n werk staat ook de top 2000 aan, stukken beter dan het Q-music wat normaal opstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |