Als anaal glijmiddel voor de gangbang?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef trovey het volgende:
. Volgende keer maar een fles slaolie lenen bij de buren.
dit.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef PierreTT het volgende:
En je kon het vlees niet evengoed gewoon in een pan gooien?
Nee, voor de vleesfondue.quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als anaal glijmiddel voor de gangbang?
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die vriendin vertrokken? Of is zij gebleven en heb jij hete kaas van haar kaaskontje mogen slobberen?
Zo ja: geen terechte klacht.
Ja.. ik geef wel credits voor de paar die nog bleven zitten... maar de situatie was zo awkward... dat ik ook niet meer normaal kon communiceren. Het afscheid bij de deur was een situatie om door de grond te kunnen zakken.quote:
Moet je tegen TS zeggen, ik fondue niet.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.
Ik woon hier net, had het fonduestel geleend.. Heb verder nog geen uitzet bij elkaar, dus het vlees in de pan opbakken, zoals hierboven is voorgesteld, ging helaas ook niet.
Ik voel mij echt zo alleen nu
Dus verder warm eten zit er voor jou ook niet in de rest van de Kerstdagen. Ben je nergens uitgenodigd?quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.
Ik woon hier net, had het fonduestel geleend.. Heb verder nog geen uitzet bij elkaar, dus het vlees in de pan opbakken, zoals hierboven is voorgesteld, ging helaas ook niet.
CUL / Kaasfondue, wat te dippen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar wat stop je dan in een kaasfondue? Olie? Dan is het toch geen kaasfondue meer?
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
TS is zeker een persoon van het VMBO?
Nog te dom om te schijten.
Kaasfondue is met kaas, niet met vlees. Dus waag het niet om vlees hier bij te betrekken.
[ afbeelding ]
Stop er stukjes spons in en voer het aan honden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
Het vlees kan ik nu ook wegtyfen voor 7 personen gehaald
Leen een koekepan bij de buren en bak het alsnog op....vuurtje maken in de kamer...moet lukken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.
In de jaren zeventig deden we er geraspte kaas in gruyere en emmentaler met witte wijn.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar wat stop je dan in een kaasfondue? Olie? Dan is het toch geen kaasfondue meer?
Je hebt geen koelkast/vriezer?quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.
Ja, traytje Best Bier gehaald. Ik kan mij de rest van de kerst dus goed laveloos zuipen. Het vlees heb ik maar in de vriezer gezet (keuken heb ik wel)quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef CafeRoker het volgende:
Ach, je had nog flink wat bier staan nietwaar? Dat helpt ook om het leed te verzachten
Typisch vmbo pauper volkquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
Kaasfondue is met kaas, niet met vlees. Dus waag het niet om vlees hier bij te betrekken.
[ afbeelding ]
Dan zijn mensen uit brabant toch gezelligerquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wat is die gast uit nieuwegein een lul zeg. Dit is toch iets waar je om kunt lachen.
Het was de vriend van mijn oude buurmeisje. Die vriend van haar die kende ik dus helemaal niet, maar mocht wel komen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Aestivate het volgende:
Fijne 'vriend' dat die daarom kwaad wordt?
en als toetje spacecake met slagroom.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef haan33 het volgende:
Gewoon mdma in het eten van de bezoekers doen, gegarandeerd een super avond
Waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Die kaas is toch ook een soort olie? Ligt het kookpunt niet boven de 100 graden dan? Dan is dat toch mogelijk, net zoals je soepvlees ook kunt garen!quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele josti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele tosti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
Ik probeerde de humor er ook wel van in te zien, maar die gozer uit Nieuwegein strooide roet in het eten en de sfeer sloeg om. Ik had wel al 2 van de 4 stokbroden afgebakken, dus we hadden een heel eind kunnen komen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef liedetector het volgende:
maar snap het niet...je had ook stokbrood gehaald...dus whats the big deal...hard lachen om je vlees en dan de stokbrood verorberen
Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maarquote:Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en als toetje spacecake met slagroom.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maar
TS is eenzaam en heeft die lui waarschijnlijk betaald om te komen.quote:
Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor mequote:En mijn visite keek zo van![]()
![]()
en eentje
![]()
Beledig mijn nationale-identiteits-voedsel nietquote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Fascination het volgende:
Kaasfonduen is zooo 2011, wijnfonduen is nu helemaal hip.
Ben blij dat ik iemand met mijn falen een lach op het gezicht kon brengen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor me
Maar serieus, wat een pauper actie van die vriend om zo pissig te worden en dat dan iedereen weggaat. Zij hadden ook iets kunnen verzinnen om de avond te redden. Pizza bestellen ofzo
Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik probeerde de humor er ook wel van in te zien, maar die gozer uit Nieuwegein strooide roet in het eten en de sfeer sloeg om. Ik had wel al 2 van de 4 stokbroden afgebakken, dus we hadden een heel eind kunnen komen.
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef kami124 het volgende:
Pfff wat voor vrienden heb jij? Als ik iets zou koken en het zou hard falen zouden we er juist hard om kunnen lachen en daarna een goeie oplossing bedenken (in de pan bakken, echter had je geen pannen, dan maar veel kaas eten of naar de friettent gaan ofzo of desnoods brood).
Komaan je bent toch bij elkaar omdat je vrienden bent en je het gezellig kan hebben, niet om bij een ander gratis lekker te kunnen eten. Men ik zou bijna zeggen dat dit topic verzonnen is. Neem nieuwe vrienden, want zelfs die laatste twee vind ik faalhazen dat ze niet gewoon de sfeer opnieuw goed kunnen maken of die vriend die als eerste wegging niet keihard uitlachten.
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.
Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.
Mijn tip, fuck em, als ze je zo behandelen zijn ze het niet waard.
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.quote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)
Btw, je kunt vlees niet garen in kaas omdat door de dikte (hoge viscositeit) de warmte-overdracht redelijk beroerd is. Tevens kun je kaas niet lang 'koken' / heet houden. Het koekt aan en gaat naar de kloten.
I feel your pain, bro.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.
Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
Nu in mijn nieuwe stad maar op zoek gaan naar leuk volk om mee te chillen.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.
Met bier erbij kan je je toch wel een paar uur vermaken.
Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
Invriezen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, vleespakket ligt in de lade. Maar moet ik het misschien nog even van elkaar scheiden? Of kan het gewoon zo er in gesodemieterd worden. De bak zelf heeft ook het eea aan schotjes namelijk.quote:
Dan kan het beter even in de koelkast denk?quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Vlees gewoon morgen ofzo lekker opkanen.
Jepsch.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Dan kan het beter even in de koelkast denk?
Kan maar hoeft niet, gewoon morgen ontdooien blijft prima.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Dan kan het beter even in de koelkast denk?
Lijkt mij opzich ook genoeg ja. Van kaas zit je snel vol.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.
Met bier erbij kan je je toch wel een paar uur vermaken.
Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
Dit dus!quote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.
Mijn tip, fuck em, als ze je zo behandelen zijn ze het niet waard.
sucks dude... neem een borreltje sterke drank en wat pilsjes zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Q.C.Passed het volgende:
Had er echt mijn best op gedaan godverdomme!
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef blow... het volgende:
Als ik ts was had ik die andere vrienden nog een keer gevraagd (als hij ze aardig vindt) ( niet perse nu) zonder die gast uit nieuwegein. Zou nog best leuk worden denk ik hoor ts.
Slaap lekker en geef morgen een updatequote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.
Bedankt en slaap lekker allemaal.
Trusten dude.quote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.
Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een vrienden
Ik had je uitgelachen en daarna samen erom gelachen, ergens eten besteld of oplossing gezocht en dan doorgaan met bieren
En dit dus.quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.
trustenquote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb ooit gekookt met aluminiumfolie, de vaatwasser en een tosti-grill ( wel zo'n geribbelde, niet zo'n driehoek ding, maar zelfs dat gaat prima.quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Nodig die afgekloven stierenbal uit Nieuwegein weer uit en gooi bij de voordeur de gloeiend hete kaas over z'n kop heen. Vertel hem vervolgens kalm dat jullie aan tafel kunnen. Wat een randdebiel is die vent zegsucces met de situatie ts. Toen ik geen pannen had zat ik op mijn kamertje mijn vlees te garen in zo'n grill die je dicht kan klappen
Kokende kaas, lol.quote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Die kaas is toch ook een soort olie? Ligt het kookpunt niet boven de 100 graden dan? Dan is dat toch mogelijk, net zoals je soepvlees ook kunt garen!
Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragenquote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef gohan16 het volgende:
Excuses moeten van de gasten komen, niet van TS. Vooral die gozer uit Nieuwegein.
Dat soort horken, hebben vaak een vriendin van het type "domme teef".quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragen
Het stinkt denk ik. Maar dat is toch sowieso de bedoeling van zo'n fondue? Zelf heb ik kaasfobie, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt te gaan kaasfonduen. Maar het is toch eigenlijk een soort gestolde olie, net als frituurvet? Je kunt er gewoon infrituren volgens mij.quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Kokende kaas, lol.
Je mag zelf bedenken wat het nadeel is van kokende kaas.
Nou idd hoop ik dat dit een grap is. Ik kan me dat soort mensen wel indenken, maar vrienden zijn het dan idd niet.quote:Op maandag 24 december 2012 23:45 schreef BundyChen het volgende:
Wat een 'vrienden'. In geen enkele sociale klasse kan ik me zulke mensen indenken. Desnoods haal je wat pizza af en ga je lekker aan t bier als je niet tevreden bent met toastjes. Kanonnen zeg. Hoop echt dat dit een grap is. Fijne Kerst nog.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef Saucerian het volgende:
Jouw 'vriend' werd gewoon boos omdat hij erachter kwam dat je een grote mongool bent en waarschijnlijk te dom om te schijten. Wie wil daar nou vrienden mee zijn? Niet vreemd dus dat hij zo snel mogelijk vertrok.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef Saucerian het volgende:
Jouw 'vriend' werd gewoon boos omdat hij erachter kwam dat je een grote mongool bent en waarschijnlijk te dom om te schijten. Wie wil daar nou vrienden mee zijn? Niet vreemd dus dat hij zo snel mogelijk vertrok.
Mijn eerste reden na het lezen van de OP was om te scrollen om te kijken van welk topic dit topic een lemming was.quote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef gohan16 het volgende:
Oja. Ik wacht trouwens op de lemming.
Sommige topics zijn gewoon perfect geschiktquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn eerste reden na het lezen van de OP was om te scrollen om te kijken van welk topic dit topic een lemming was.
Ja inderdaad.. Ze bestaan helaas. Wat een kwal. Ik ga met heel veel verschillende mensen om maar zo iemand zou ik geen blik waardig meer gunnen, en al zeker niet met excuses bellen. Dat is aan hem. Aan de rest zou je wellicht kunnen voorstellen weer gauw eens bij elkaar te komen omdat het natuurlijk niet per se aan hen lag dat die kwal de sfeer zo verpest had, maar echte excuses hoef je niet te maken man, het was een relax avondje fonduen, boeien dat jij niet weet wat dat nou inhoudt (ik ook niet btwquote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nou idd hoop ik dat dit een grap is. Ik kan me dat soort mensen wel indenken, maar vrienden zijn het dan idd niet.
Ze hebben dus niet gefonduet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ze bestaan helaas. Wat een kwal. Ik ga met heel veel verschillende mensen om maar zo iemand zou ik geen blik waardig meer gunnen, en al zeker niet met excuses bellen. Dat is aan hem. Aan de rest zou je wellicht kunnen voorstellen weer gauw eens bij elkaar te komen omdat het natuurlijk niet per se aan hen lag dat die kwal de sfeer zo verpest had, maar echte excuses hoef je niet te maken man, het was een relax avondje fonduen, boeien dat jij niet weet wat dat nou inhoudt (ik ook niet btw).
Nee, kaas is geen oliequote:Op maandag 24 december 2012 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het stinkt denk ik. Maar dat is toch sowieso de bedoeling van zo'n fondue? Zelf heb ik kaasfobie, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt te gaan kaasfonduen. Maar het is toch eigenlijk een soort gestolde olie, net als frituurvet? Je kunt er gewoon infrituren volgens mij.
Idd wat een rare vrienden. Ik zou je gewoon ff uitlachen en meezoeken naar een andere oplossing. Waarom nou meteen boos en weggaan? Het ging ze zeker alleen om het eten dan. Lekkere vrienden, dan.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een vrienden heb je dan zegNee je kaasfonduet niet met vlees, a la. Maar wat een klein kind dat hij boos wordt. Bak dat vlees op, en heb een leuke avond zeg. Ik zou me er totaal niet vervelend bij voelen, dan weet je weer wat je vrienden zijn. Alsof zo'n avond om de fucking kaasfondue gaat.
Ik snap je post niet...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:40 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag bij een kennis ook stukjes kip, en kalkoen verschijnen bij een kaasfondue. ze zei nog,
"ik heb geen varkensvlees gedaan, hoe krijg je kaas tot 175 verwarmd? bij 100 begint de kaas al te koken en te schiften"
Ik zag bij een kennis ook stukjes kip, en kalkoen verschijnen bij een kaasfonduequote:
Het kookpunt van kaas is geen eens 100quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zag bij een kennis ook stukjes kip, en kalkoen verschijnen bij een kaasfondue
Dus ze legde een schaaltje met kip en kalkoen naast de kaasfondue
ze zei nog,
"ik heb geen varkensvlees gedaan, hoe krijg je kaas tot 175 verwarmd? bij 100 begint de kaas al te koken en te schiften"
Ze vroeg zich dus af hoe je kaas moest verhitten tot 175. maar dat kan helemaal niet
en sowieso , rauw vlees
Het is van oorsprong geen Nederlands gebruik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kaasfondue, echt weer iets Nederlands wat nergens op slaat
Jarenlang om zo'n trivialiteit blijven lachen vind ik dan ook weer een teken van geestelijke armoede en gebrek aan creativiteit. Of er moet dan ook echt helemaal niks verder in je leven gebeuren, dat je zo'n klein incidentje jaar-na-jaar weer moet oprakelen om tenminste wat te lachen te hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:54 schreef Pharkus het volgende:
Hier hoor je jaren lang met zijn allen om te lachen, weet je nog die keer met de kaasfondue, zat er vlees bij *bulderlach*
Daarom is het maar goed dat het uit Zwitserland afkomstig is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kaasfondue, echt weer iets Nederlands wat nergens op slaat
Dit zeg je alleen maar, omdat je zelf van mening bent dat he vlees kunt garen in kaas.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jarenlang om zo'n trivialiteit blijven lachen vind ik dan ook weer een teken van geestelijke armoede en gebrek aan creativiteit. Of er moet dan ook echt helemaal niks verder in je leven gebeuren, dat je zo'n klein incidentje jaar-na-jaar weer moet oprakelen om tenminste wat te lachen te hebben.
Dat kan ik me enkel voorstellen bij mensen die hooguit één, twee keer per jaar van hun zolderkamertje afkomen, om bij een 'vriend' die geen vriend is een poging te doen tot kaasfondue op kerstavond.
nood wodka ...zeker ook niet anwezig?quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef JochemP het volgende:
Mijn oma legde tijdens de eerste keer kaasfondueen een stokbroodje aan een prikker in de kaas en vroeg vervolgens hoe lang het broodje erin moest voor hij klaar was
Ja want het is geen Nederlands gebruik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:21 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat het uit Zwitserland afkomstig is.
Mooi he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef wickedmen het volgende:
Verzonnen topics waar iedereen serieus op gaat.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jarenlang om zo'n trivialiteit blijven lachen vind ik dan ook weer een teken van geestelijke armoede en gebrek aan creativiteit. Of er moet dan ook echt helemaal niks verder in je leven gebeuren, dat je zo'n klein incidentje jaar-na-jaar weer moet oprakelen om tenminste wat te lachen te hebben.
Dat kan ik me enkel voorstellen bij mensen die hooguit één, twee keer per jaar van hun zolderkamertje afkomen, om bij een 'vriend' die geen vriend is een poging te doen tot kaasfondue op kerstavond.
Jij gaat dus bij een triviaal / klein incidentje al over je 'kookpunt' heen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Je mag nog blij zijn dat ze die kaasfondue niet door je hele nieuwe huisje gesmeten hebben, zodat je de rest van de Kerst op je knietjes kaaskorsten van het behang en de gordijnen aan het krabben was. Maar daar zijn het vrienden voor!
Misschien wil ts wel schaakbordpizza? Waarom perse pizza in de vorm van dominostenen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:05 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat een kutvrienden ouwe. Als het echte vrienden waren had je er inderdaad om gelachen, pilsje erbij gepakt en domino's pizza besteld. Als wij trouwens kaasfondueen hebben we eigenlijk altijd alleen stokbrood dus wat mij betreft was je maaltijd gewoon hartstikke prima. Veel vlees kan je ook nog eens rauw eten dus ze moeten niet zo zeiken.
Koop anders ooit zo'n unit http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/kan je je vlees makkelijk op grillen. Heb als student een tijdje met alleen zo'n ding gekookt en je kan er werkelijk alles gewoon op bereiden
.
Precies, en het de komende tien jaar tijdens kerst ophalenquote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een vrienden
Ik had je uitgelachen en daarna samen erom gelachen, ergens eten besteld of oplossing gezocht en dan doorgaan met bieren
Meesterlijk!! We kunnen alles Googlen, maar een übersimpel kaasfonduetje gaat mis. Kanshebber voor een Darwin Award.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik ben verbouwereerd. Toen ik te horen kreeg dat je vlees dus niet kon garen in kaas, voelde ik mij zo dom! Ik vond het al vaag om vlees te bakken in kaas, maar goed.. het was voor mij de eerste keer. Dan is een culinaire fout snel gemaakt.
Wie is er dood dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Meesterlijk!! We kunnen alles Googlen, maar een übersimpel kaasfonduetje gaat mis. Kanshebber voor een Darwin Award.
Rare jongens, die Zwitsers.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef sinepedraap het volgende:
Mij werd vroeger altijd verteld dat als ik m'n brood liet vallen in de kaasfondu dat ik stokslagen kreeg en daarna zweepslagen en dan met beton aan m'n poten in het water getieft werd daarom lust ik het niet
SPOILER: TevensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:05 schreef sinepedraap het volgende:
Mij werd vroeger altijd verteld dat als ik m'n brood liet vallen in de kaasfondu dat ik stokslagen kreeg en daarna zweepslagen en dan met beton aan m'n poten in het water getieft werd daarom lust ik het niet
En jij moet even googlen wat de Darwin Award is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:00 schreef eRKa het volgende:
[..]
Meesterlijk!! We kunnen alles Googlen, maar een übersimpel kaasfonduetje gaat mis. Kanshebber voor een Darwin Award.
Dat dus.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Wat een tokkies, reageren ze zo als iemand een fout maakt?quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
Een van mijn gasten werd kwaad en begon te schelden over het feit dat hij helemaal vanuit Nieuwegein was gekomen om een mislukte fondue te gaan houden. Hierop pakte hij zijn tas uit de gang en maande zijn vriendin om ook haar jas aan te trekken.
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:40 schreef ouyevoli het volgende:
Dom zijn is één, maar in het openbaar uitkomen voor je lompheid is nóg dommer.Niks mis mee, hij leert van zijn fouten. Moet jij nog doen.SPOILER: TevensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had geen pan lulletje.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:44 schreef AMAR420 het volgende:
je kon de kaasfondue eten en het vlees ff bakken of de grill in pleuren
Inderdaad zeg... Foutje, kan gebeuren toch? Als het echt goede vrienden van je waren geweest hadden jullie er om gelachen en waren jullie ergens iets gaan halen (als dat kan bij jullie in de buurt op 1e kerstdag)quote:
Lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:37 schreef frizzel het volgende:
een lekker kaasfonduetje heeft mij een keer een behoorlijke buikgriep opgeleverd
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Precies, de echt toffe mensen wijnfonduen.quote:
Cumfonduen is een hobby van SwJ naar het schijnt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, de echt toffe mensen wijnfonduen.Was het vlees ook van pas gekomen.
Watquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef Compliment het volgende:
[..]
Cumfonduen is een hobby van SwJ naar het schijnt.
da's een jaar lang sparen in je vriezer, dan in een pannetje met een spirituslampje eronder, stokbrood aan stokje, erin dopen, genietenquote:
Neequote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Compliment het volgende:
[..]
Best een logische combinatie toch?
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:46 schreef Compliment het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen ineens hè?
Ging de kaas maar over zijn kookpunt heenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:58 schreef highender het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat dus bij een triviaal / klein incidentje al over je 'kookpunt' heen?
Hij dacht dat je hun uitgenodigd had om haar te versieren ofzo?quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Het was de vriend van mijn oude buurmeisje. Die vriend van haar die kende ik dus helemaal niet, maar mocht wel komen.
Chinees halen... had gekund, maar dat is allemaal achteraf. Zometeen gaat de laptop uit, lampen uit.. kaarsje aan en ga ik eens kijken hoever ik kom met het bier in mijn eentje.
Nee?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef Compliment het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.
Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hij dacht dat je hun uitgenodigd had om haar te versieren ofzo?
Idd, wel een beetje ongepast gedrag.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.
Maar ik ken er die het doen helaasquote:Op woensdag 26 december 2012 20:31 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Idd, wel een beetje ongepast gedrag.
Dat is wel triest, ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ken er die het doen helaas.
Ach, als ze er zich goed bij voelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, vriendinnen die op dat soort dombo's vallen.
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. Of de man moet homo zijn of de vrouw focking lelijk zonder vriend. Dus iedere gast die denkt "vrienden" te kunnen zijn met mijn vriendin zal toch echt even de test moeten doorlopen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.
Hij heeft wel alleen maar posts in ONZ of KLBquote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef vaagjunior het volgende:
Begin steeds meer te denken dat TS dit verzonnen heeft en nu keihard zit te lachen op z'n zolder
Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. Of de man moet homo zijn of de vrouw focking lelijk zonder vriend. Dus iedere gast die denkt "vrienden" te kunnen zijn met mijn vriendin zal toch echt even de test moeten doorlopen.
Ik ook! Welke 'vriend' of partner van een oud-vriendin gaat nu zo'n stennis trappen om zoiets grappigs. Dan ben je wel een enorme lul zeg. Alsof je daadwerkelijk alleen met kerst ergens naartoe gaat om te vreten. Daarbij kon dat natuurlijk nog steeds, dus er was niets aan de hand.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef vaagjunior het volgende:
Begin steeds meer te denken dat TS dit verzonnen heeft en nu keihard zit te lachen op z'n zolder
Met een idioot die een kerstdiner organiseert terwijl hij nog geen eens een normale bakpan in huis heeft?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:38 schreef borbit het volgende:
Een van de weinige keren dat ik oprecht medelijden heb met iemand op de foks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Is het ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:40 schreef Twiitch het volgende:
Kaasfondue lijkt me echt zo ranzig he
ik moest lachen, denk dat na die tray Schultenbräu wel lukt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele josti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
Godver, hoe moet ik me nou inhouden met lachen op werk met zulke reactiesquote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die vriendin vertrokken? Of is zij gebleven en heb jij hete kaas van haar kaaskontje mogen slobberen?
Zo ja: geen terechte klacht.
Goed zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Q.C.Passed het volgende:
Even een update.
Na de afgelopen dagen in een staat van ontbinding te zijn geweest (de tray halve liters is op) heb ik verder geen contact gehad met de vriendin waarvan de vriend zo abrupt besloot de sfeer te verpesten.
Met de personen die nog wel even zijn gebleven, heb ik het besproken en het schijnt dat die gozer uit Nieuwegein bij hen ook niet goed ligt.
Hij heeft wel vaker van die rare fratsen, lokt bv. vechtpartijen uit in kroegen en het gerucht gaat dat hij zijn vriendin als het ware onderdrukt en vaak bij wijze van uitzondering een keer in de zoveel tijd doet wat zij graag wil. Hij heeft dus echt een gedragsprobleem als je het mij vraagt.
Ze wilde dus graag naar mij toekomen, maar omdat Lars nogal claimerig is.. heeft ze ook nog eens veel moeite moeten doen om naar mij toe te komen. Dat maakte het eigenlijk nog een heel stuk zuurder.
Ik kan haar verder niet te pakken krijgen, want ze neemt de telefoon gewoonweg niet op.
Met de overige vrienden heb ik wel contact nog dus en ze vonden het ook een beschamende reactie van Lars, maar ik sta nog wel goed bij ze te boek. Volgend jaar dus weer eens proberen een leuke avond te vullen, maar dan zonder Lars.
Ik hoop haar dit jaar of in de nabije toekomst nog te spreken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Goed zo.
Die vriendin zal wel een reden hebben om de telefoon niet op te pakken.
Niet door mij in ieder geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Q.C.Passed het volgende:
Zag net trouwens het aantal views. Bijna 10.000? Is dit topic ergens anders ook onder de aandacht gebracht ofzo?
For ever alone.quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Op Fok! in general.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik hoop haar dit jaar of in de nabije toekomst nog te spreken.
Zag net trouwens het aantal views. Bijna 10.000? Is dit topic ergens anders ook onder de aandacht gebracht ofzo?
Ach ja, blij dat ik mensen heb kunnen entertainen met mijn faalhazerij. Best Bier is "best" te zuipen trouwens.quote:
Nou niet overdrijven....quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Best Bier is "best" te zuipen trouwens.
ja heb een paar honderd euro besteed aan een ad-words campagne voor dit topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik hoop haar dit jaar of in de nabije toekomst nog te spreken.
Best bierquote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, traytje Best Bier gehaald. Ik kan mij de rest van de kerst dus goed laveloos zuipen. Het vlees heb ik maar in de vriezer gezet (keuken heb ik wel)
Van de week maar ergens een pan kopen en iets maken van het vlees...
Verder zal ik de kerst maar alleen en bezopen moeten doorstaan.
Gelukkig is 90% van het vmbo maar zoquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Opstappen omdat het eten mislukt is een beetje triest (hallo thuisbezorgd.nl?), lijkt me sowieso niet echt iemand die je een vriend kan noemen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Partypoeper het volgende:
Wat een kutgozer, die kneus uit Nieuwegein. Het eten loopt niet zoals gepland, jammer, laat iets bezorgen en maak er alsnog wat moois van. Ik zou je excuses aanbieden aan die vriendin (die je dus wel kent), gewoon iets in de trant van "Hey, ik vind het jammer hoe het gisteravond is gelopen. Wellicht volgend jaar een nieuwe poging?".
Wat hij zegt. Een vergissing is mesnelijk mogelijkheden genoeg om het op te lossen:quote:Op woensdag 26 december 2012 10:47 schreef Haagshe_Harry het volgende:
[..]
Wat een tokkies, reageren ze zo als iemand een fout maakt?
En dan nog zijn er honderd mogelijkheden om zo'n fout te herstellen: wat dacht je van een delivery-service? ff bellen en een uur later heb je alsnog food.
Niet bellen voor je excuses, zij moeten excuses maken.
pff... je kan altijd nog naar je papa en mama gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik ben overigens echt blij dat ik tussen kerst en oud en nieuw vrij heb genomen, anders zat ik echt als een jankend hoopje ellende, naar bier stinkend op mijn werk.
Met oud en nieuw is een heel ander verhaal. Het ziet er naar uit dat ik alleen ben. Misschien moet ik maar zo een kaartje kopen om met 4 anderen op 1m2 de jaarwisseling te "vieren" in een kroeg naar keuze.
Gourmetten kan ook lang duren. Wel eens geprobeert een eitje te bakken met zo'n pannetje? Eerder dat gelukt is zit je al vol van het vlees en stokbroodquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef najazeg het volgende:
fonduen duurt me veels te lang trouwens. Liever gourmetten dan. Behalve bij chocoladefondue dan, das zeker geen straf
Je moet ook alleen de bovenkant gebruiken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Gourmetten kan ook lang duren. Wel eens geprobeert een eitje te bakken met zo'n pannetje? Eerder dat gelukt is zit je al vol van het vlees en stokbrood
Je moet dat pannetje natuurlijk wel op of in de gourmet plaatsen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Gourmetten kan ook lang duren. Wel eens geprobeert een eitje te bakken met zo'n pannetje? Eerder dat gelukt is zit je al vol van het vlees en stokbrood
Als je 'm er in zet duurt het juist lang. Er op zetten is inderdaad wel een goeie tip voor de volgende keerquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dat pannetje natuurlijk wel op of in de gourmet plaatsen.Doe je dat dat is het razensnel klaar.
Gewoon twee exemplaren neerzetten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als je 'm er in zet duurt het juist lang. Er op zetten is inderdaad wel een goeie tip voor de volgende keerAlleen is de plaat al wel klein als je hem moet delen met 2 hypocrieten vegetariers
![]()
Drie neerzetten, 1 special voor de veggie's.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Doen we ook. Maar niemand heeft zin in dat gezeik dus de 'vleeskant' zit meteen helemaal vol
Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Drie neerzetten, 1 special voor de veggie's.
Tweede tafel aanschuiven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.
Hoewel ik het geen slecht idee vind, omdat ik helemaal gestoord word van dat gejank over vleesvet dat op hun kant van de steen komt. Terwijl 1 van de twee op een ander moment weer zegt dat het haar niet uitmaakt of haar patat (van de snackbar) in dierlijk of plantaardig is gebakken. ''Want ik moet wel gewoon kunnen leven''
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Tweede tafel aanschuiven.Beter nog...in een andere kamer zetten.
Dit, ik heb nooit lang gedaan over een eitje/ommeletje bakken op het gourmetstel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dat pannetje natuurlijk wel op of in de gourmet plaatsen.Doe je dat dat is het razensnel klaar.
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zijn hier godverdomme nog steeds mensen op aan het reageren?
Mensen die geilen op Nikon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
BlijkbaarMensen die op dit topic reageren
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtZal de buren een rotzorg zijn denk ik
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
Dan zullen ze idd niet blij zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
En dit jaar hopelijk niet alleen met oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
Wilde toch nog even laten weten dat het mij dit jaar veel beter af is gegaanHad dit keer wel alle goede spullen in huis en heb gegourmet ipv fondue
Met andere visite als in de OP dit jaar, maar dit waren goede menschen.
Misschien dit jaarquote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef gohan16 het volgende:
Oja. Ik wacht trouwens op de lemming.
Goede zaak gast! En nu evengoed gewoon keihard zuipen!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
Wilde toch nog even laten weten dat het mij dit jaar veel beter af is gegaanHad dit keer wel alle goede spullen in huis en heb gegourmet ipv fondue
Met andere visite als in de OP dit jaar, maar dit waren goede menschen.
Als ik het bezoek was, was ik op dit punt al afgehaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
[...]Komaan jongens! Nassen! [...]
Wel heel erg lullig hoor, ook hoe het verder verliep.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik vind jou hier absoluut niet de faalhaas maar je 'vrienden'. Je hebt iets fout gedaan met de fondue, maar ik vind hun reactie op het wereldvreemde af.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
[...]
Echt wel hoor. Ik ken er genoeg die van die vriendschappen hebben en ik heb ze zelf ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. [...]
Ik vind het wel lief hoor wat je allemaal zegtquote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, dit topic is al een jaar oud. Waarom reageer ik erop alsof het allemaal net gebeurd is.
Het is enigszins herkenbaar. Ik had dit jaar meerdere afspraken met kerst en die zijn allemaal afgezegd. Een vrouwelijk oud-collega van me die nooit tijd had om af te spreken nam voor het eerst in bijna een jaar weer contact op. We hadden een afspraak voor morgen maar die zegde ze af omdat een vriendin van haar erachter was gekomen dat haar (van haar vriendin dus) vriend op secondlove stond en ze haar wilde troosten.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor wat je allemaal zegtOok al is het een jaar geleden, de herinnering is nog vrij levendig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |