Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Drie neerzetten, 1 special voor de veggie's.
Tweede tafel aanschuiven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.
Hoewel ik het geen slecht idee vind, omdat ik helemaal gestoord word van dat gejank over vleesvet dat op hun kant van de steen komt. Terwijl 1 van de twee op een ander moment weer zegt dat het haar niet uitmaakt of haar patat (van de snackbar) in dierlijk of plantaardig is gebakken. ''Want ik moet wel gewoon kunnen leven''
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Tweede tafel aanschuiven.Beter nog...in een andere kamer zetten.
Dit, ik heb nooit lang gedaan over een eitje/ommeletje bakken op het gourmetstel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dat pannetje natuurlijk wel op of in de gourmet plaatsen.Doe je dat dat is het razensnel klaar.
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zijn hier godverdomme nog steeds mensen op aan het reageren?
Mensen die geilen op Nikon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
BlijkbaarMensen die op dit topic reageren
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtZal de buren een rotzorg zijn denk ik
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
Dan zullen ze idd niet blij zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
En dit jaar hopelijk niet alleen met oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
Wilde toch nog even laten weten dat het mij dit jaar veel beter af is gegaanHad dit keer wel alle goede spullen in huis en heb gegourmet ipv fondue
Met andere visite als in de OP dit jaar, maar dit waren goede menschen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |