Als anaal glijmiddel voor de gangbang?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef trovey het volgende:
. Volgende keer maar een fles slaolie lenen bij de buren.
dit.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef PierreTT het volgende:
En je kon het vlees niet evengoed gewoon in een pan gooien?
Nee, voor de vleesfondue.quote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als anaal glijmiddel voor de gangbang?
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die vriendin vertrokken? Of is zij gebleven en heb jij hete kaas van haar kaaskontje mogen slobberen?
Zo ja: geen terechte klacht.
Ja.. ik geef wel credits voor de paar die nog bleven zitten... maar de situatie was zo awkward... dat ik ook niet meer normaal kon communiceren. Het afscheid bij de deur was een situatie om door de grond te kunnen zakken.quote:
Moet je tegen TS zeggen, ik fondue niet.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.
Ik woon hier net, had het fonduestel geleend.. Heb verder nog geen uitzet bij elkaar, dus het vlees in de pan opbakken, zoals hierboven is voorgesteld, ging helaas ook niet.
Ik voel mij echt zo alleen nu
Dus verder warm eten zit er voor jou ook niet in de rest van de Kerstdagen. Ben je nergens uitgenodigd?quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.
Ik woon hier net, had het fonduestel geleend.. Heb verder nog geen uitzet bij elkaar, dus het vlees in de pan opbakken, zoals hierboven is voorgesteld, ging helaas ook niet.
Ik voel mij echt zo alleen nu
CUL / Kaasfondue, wat te dippen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar wat stop je dan in een kaasfondue? Olie? Dan is het toch geen kaasfondue meer?
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
TS is zeker een persoon van het VMBO?
Nog te dom om te schijten.
Kaasfondue is met kaas, niet met vlees. Dus waag het niet om vlees hier bij te betrekken.
[ afbeelding ]
Stop er stukjes spons in en voer het aan honden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
Het vlees kan ik nu ook wegtyfen voor 7 personen gehaald
Leen een koekepan bij de buren en bak het alsnog op....vuurtje maken in de kamer...moet lukken.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.
In de jaren zeventig deden we er geraspte kaas in gruyere en emmentaler met witte wijn.quote:Op maandag 24 december 2012 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar wat stop je dan in een kaasfondue? Olie? Dan is het toch geen kaasfondue meer?
Je hebt geen koelkast/vriezer?quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.
Ja, traytje Best Bier gehaald. Ik kan mij de rest van de kerst dus goed laveloos zuipen. Het vlees heb ik maar in de vriezer gezet (keuken heb ik wel)quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef CafeRoker het volgende:
Ach, je had nog flink wat bier staan nietwaar? Dat helpt ook om het leed te verzachten
Typisch vmbo pauper volkquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
TS is zeker een persoon van het VMBO?
Nog te dom om te schijten.
Kaasfondue is met kaas, niet met vlees. Dus waag het niet om vlees hier bij te betrekken.
[ afbeelding ]
Dan zijn mensen uit brabant toch gezelligerquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Wat is die gast uit nieuwegein een lul zeg. Dit is toch iets waar je om kunt lachen.
Het was de vriend van mijn oude buurmeisje. Die vriend van haar die kende ik dus helemaal niet, maar mocht wel komen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Aestivate het volgende:
Fijne 'vriend' dat die daarom kwaad wordt?
en als toetje spacecake met slagroom.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef haan33 het volgende:
Gewoon mdma in het eten van de bezoekers doen, gegarandeerd een super avond
Waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Die kaas is toch ook een soort olie? Ligt het kookpunt niet boven de 100 graden dan? Dan is dat toch mogelijk, net zoals je soepvlees ook kunt garen!quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele josti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele tosti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
Ik probeerde de humor er ook wel van in te zien, maar die gozer uit Nieuwegein strooide roet in het eten en de sfeer sloeg om. Ik had wel al 2 van de 4 stokbroden afgebakken, dus we hadden een heel eind kunnen komen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef liedetector het volgende:
maar snap het niet...je had ook stokbrood gehaald...dus whats the big deal...hard lachen om je vlees en dan de stokbrood verorberen
Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maarquote:Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en als toetje spacecake met slagroom.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maar
TS is eenzaam en heeft die lui waarschijnlijk betaald om te komen.quote:
Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor mequote:En mijn visite keek zo van![]()
![]()
en eentje
![]()
Beledig mijn nationale-identiteits-voedsel nietquote:Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Fascination het volgende:
Kaasfonduen is zooo 2011, wijnfonduen is nu helemaal hip.
Ben blij dat ik iemand met mijn falen een lach op het gezicht kon brengen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor me
Maar serieus, wat een pauper actie van die vriend om zo pissig te worden en dat dan iedereen weggaat. Zij hadden ook iets kunnen verzinnen om de avond te redden. Pizza bestellen ofzo
Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik probeerde de humor er ook wel van in te zien, maar die gozer uit Nieuwegein strooide roet in het eten en de sfeer sloeg om. Ik had wel al 2 van de 4 stokbroden afgebakken, dus we hadden een heel eind kunnen komen.
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.quote:Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef kami124 het volgende:
Pfff wat voor vrienden heb jij? Als ik iets zou koken en het zou hard falen zouden we er juist hard om kunnen lachen en daarna een goeie oplossing bedenken (in de pan bakken, echter had je geen pannen, dan maar veel kaas eten of naar de friettent gaan ofzo of desnoods brood).
Komaan je bent toch bij elkaar omdat je vrienden bent en je het gezellig kan hebben, niet om bij een ander gratis lekker te kunnen eten. Men ik zou bijna zeggen dat dit topic verzonnen is. Neem nieuwe vrienden, want zelfs die laatste twee vind ik faalhazen dat ze niet gewoon de sfeer opnieuw goed kunnen maken of die vriend die als eerste wegging niet keihard uitlachten.
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.
Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.
Mijn tip, fuck em, als ze je zo behandelen zijn ze het niet waard.
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.quote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)
Btw, je kunt vlees niet garen in kaas omdat door de dikte (hoge viscositeit) de warmte-overdracht redelijk beroerd is. Tevens kun je kaas niet lang 'koken' / heet houden. Het koekt aan en gaat naar de kloten.
I feel your pain, bro.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.
Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
Nu in mijn nieuwe stad maar op zoek gaan naar leuk volk om mee te chillen.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.
Met bier erbij kan je je toch wel een paar uur vermaken.
Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
Invriezen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, vleespakket ligt in de lade. Maar moet ik het misschien nog even van elkaar scheiden? Of kan het gewoon zo er in gesodemieterd worden. De bak zelf heeft ook het eea aan schotjes namelijk.quote:
Dan kan het beter even in de koelkast denk?quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Vlees gewoon morgen ofzo lekker opkanen.
Jepsch.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Dan kan het beter even in de koelkast denk?
Kan maar hoeft niet, gewoon morgen ontdooien blijft prima.quote:Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Dan kan het beter even in de koelkast denk?
Lijkt mij opzich ook genoeg ja. Van kaas zit je snel vol.quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.
Met bier erbij kan je je toch wel een paar uur vermaken.
Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
Dit dus!quote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.
Mijn tip, fuck em, als ze je zo behandelen zijn ze het niet waard.
sucks dude... neem een borreltje sterke drank en wat pilsjes zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Q.C.Passed het volgende:
Had er echt mijn best op gedaan godverdomme!
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef blow... het volgende:
Als ik ts was had ik die andere vrienden nog een keer gevraagd (als hij ze aardig vindt) ( niet perse nu) zonder die gast uit nieuwegein. Zou nog best leuk worden denk ik hoor ts.
Slaap lekker en geef morgen een updatequote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.
Bedankt en slaap lekker allemaal.
Trusten dude.quote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.
Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat een vrienden
Ik had je uitgelachen en daarna samen erom gelachen, ergens eten besteld of oplossing gezocht en dan doorgaan met bieren
En dit dus.quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.
trustenquote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb ooit gekookt met aluminiumfolie, de vaatwasser en een tosti-grill ( wel zo'n geribbelde, niet zo'n driehoek ding, maar zelfs dat gaat prima.quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Nodig die afgekloven stierenbal uit Nieuwegein weer uit en gooi bij de voordeur de gloeiend hete kaas over z'n kop heen. Vertel hem vervolgens kalm dat jullie aan tafel kunnen. Wat een randdebiel is die vent zegsucces met de situatie ts. Toen ik geen pannen had zat ik op mijn kamertje mijn vlees te garen in zo'n grill die je dicht kan klappen
Kokende kaas, lol.quote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Die kaas is toch ook een soort olie? Ligt het kookpunt niet boven de 100 graden dan? Dan is dat toch mogelijk, net zoals je soepvlees ook kunt garen!
Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragenquote:Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef gohan16 het volgende:
Excuses moeten van de gasten komen, niet van TS. Vooral die gozer uit Nieuwegein.
Dat soort horken, hebben vaak een vriendin van het type "domme teef".quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragen
Het stinkt denk ik. Maar dat is toch sowieso de bedoeling van zo'n fondue? Zelf heb ik kaasfobie, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt te gaan kaasfonduen. Maar het is toch eigenlijk een soort gestolde olie, net als frituurvet? Je kunt er gewoon infrituren volgens mij.quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Kokende kaas, lol.
Je mag zelf bedenken wat het nadeel is van kokende kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |