abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2012 @ 23:05:59 #51
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120741976
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 22:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

en als toetje spacecake met slagroom.
Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maar
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 24 december 2012 @ 23:06:48 #52
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120742013
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef haan33 het volgende:

[..]

Eerst mdma en daarna wachten tot de eerste gasten beginnen te spacen en die hele cake opvreten. Daarna stropdassen uit en raven maar
_O_ _O-
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 24 december 2012 @ 23:09:33 #53
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742139
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef ukga het volgende:

[..]

dit.

en: lekkere vrienden heb je TS :')
TS is eenzaam en heeft die lui waarschijnlijk betaald om te komen.

Mijn god TS, ik ben ook geen Herman Den Blijker incarnate, maar zelfs ik weet dat vlees en kaasfondue een kutcombi is.

Wees blij dat die lui je niet effe je met je eigen kerstballen in de hete fondue hebben geteabagged.

SUKKEL!!!! _O- _O- _O- _O- :W 8)7
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_120742146
quote:
En mijn visite keek zo van :{ :{ :{ en eentje :D
Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor me _O-

Maar serieus, wat een pauper actie van die vriend om zo pissig te worden en dat dan iedereen weggaat. Zij hadden ook iets kunnen verzinnen om de avond te redden. Pizza bestellen ofzo
  maandag 24 december 2012 @ 23:11:45 #55
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120742221
Kaasfondue met vlees? Gaf je een dinee in het fucking gesticht ofso?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_120742260
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:46 schreef Fascination het volgende:
Kaasfonduen is zooo 2011, wijnfonduen is nu helemaal hip. :)
Beledig mijn nationale-identiteits-voedsel niet :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 24 december 2012 @ 23:13:11 #57
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120742281
Gewoon GHB in de wijn van alle raakbare smatjes aan tafel doen. Als je geluk heb kun je jouw ballen diezelfde avond nog legen in een strakke tienerkut
'The Don Mega'
pi_120742308
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hierdoor ging ik net helemaal stuk. Ik zie het gewoon voor me _O-

Maar serieus, wat een pauper actie van die vriend om zo pissig te worden en dat dan iedereen weggaat. Zij hadden ook iets kunnen verzinnen om de avond te redden. Pizza bestellen ofzo
Ben blij dat ik iemand met mijn falen een lach op het gezicht kon brengen.
It was a business doing pleasure with you.
pi_120742328
Teppan yaki plaat op tafel, vlees kleinsnijden terwijl je vrienden genieten van een biertje, klaar.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 24 december 2012 @ 23:14:42 #60
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742335
Effe zonder gekheid, best wel triest van die gasten om je zo te laten zitten idd.
Als het mij zou overkomen was het de klapper van de eeuw, word er goed om gelachen en plunderen we gewoon met z,n allen een chineesje of we smijten dat vlees eerst in de pan.
pi_120742353
Pfff wat voor vrienden heb jij? Als ik iets zou koken en het zou hard falen zouden we er juist hard om kunnen lachen en daarna een goeie oplossing bedenken (in de pan bakken, echter had je geen pannen, dan maar veel kaas eten of naar de friettent gaan ofzo of desnoods brood).

Komaan je bent toch bij elkaar omdat je vrienden bent en je het gezellig kan hebben, niet om bij een ander gratis lekker te kunnen eten. Men ik zou bijna zeggen dat dit topic verzonnen is. Neem nieuwe vrienden, want zelfs die laatste twee vind ik faalhazen dat ze niet gewoon de sfeer opnieuw goed kunnen maken of die vriend die als eerste wegging niet keihard uitlachten.
pi_120742354
Waarom sowieso komt iedereen met het idee om iets te gaan bestellen, vlees kun je toch bakken/braden alsnog? :')

En die vriend is echt een faalhaas. Ik zou NOOIT mijn excuses aanbieden, dat hoort hij absoluut te doen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_120742421
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Ik probeerde de humor er ook wel van in te zien, maar die gozer uit Nieuwegein strooide roet in het eten en de sfeer sloeg om. Ik had wel al 2 van de 4 stokbroden afgebakken, dus we hadden een heel eind kunnen komen.
Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)

Btw, je kunt vlees niet garen in kaas omdat door de dikte (hoge viscositeit) de warmte-overdracht redelijk beroerd is. Tevens kun je kaas niet lang 'koken' / heet houden. Het koekt aan en gaat naar de kloten.
  maandag 24 december 2012 @ 23:17:52 #64
338880 haan33
Studerende Boy
pi_120742448
Nee maar TS, even serieus. Als jouw visite gelijk wegloopt zijn het gewoon respectloze en ondankbare honden. Je steekt je handen uit de mouwen voor die lui en krijg je dit.
'The Don Mega'
pi_120742462
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:15 schreef kami124 het volgende:
Pfff wat voor vrienden heb jij? Als ik iets zou koken en het zou hard falen zouden we er juist hard om kunnen lachen en daarna een goeie oplossing bedenken (in de pan bakken, echter had je geen pannen, dan maar veel kaas eten of naar de friettent gaan ofzo of desnoods brood).

Komaan je bent toch bij elkaar omdat je vrienden bent en je het gezellig kan hebben, niet om bij een ander gratis lekker te kunnen eten. Men ik zou bijna zeggen dat dit topic verzonnen is. Neem nieuwe vrienden, want zelfs die laatste twee vind ik faalhazen dat ze niet gewoon de sfeer opnieuw goed kunnen maken of die vriend die als eerste wegging niet keihard uitlachten.
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.

Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.

Nu in mijn nieuwe stad maar op zoek gaan naar leuk volk om mee te chillen.
  maandag 24 december 2012 @ 23:19:12 #66
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742493
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.

Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
Je gaf net aan dat je ze wou bellen om excuses aan te bieden.

Mijn tip, fuck em, als ze je zo behandelen zijn ze het niet waard.
pi_120742516
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

It's you my love, you who are the stranger
pi_120742540
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Er HOORT ook stokbrood in/bij kaasfondue (en geen groente of vlees)

Btw, je kunt vlees niet garen in kaas omdat door de dikte (hoge viscositeit) de warmte-overdracht redelijk beroerd is. Tevens kun je kaas niet lang 'koken' / heet houden. Het koekt aan en gaat naar de kloten.
Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.

Met bier erbij kan je je toch wel een paar uur vermaken.

Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
  maandag 24 december 2012 @ 23:21:03 #69
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_120742564
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_120742607
Had er echt mijn best op gedaan godverdomme! :'(
pi_120742613
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Nu in mijn nieuwe stad maar op zoek gaan naar leuk volk om mee te chillen.
I feel your pain, bro.

Het aantal vrienden dat je hebt, gaat alleen maar afnemen naarmate je ouder wordt... Als je het überhaupt nog vrienden kunt noemen als je mensen 2 keer per jaar ziet :N
  maandag 24 december 2012 @ 23:22:22 #72
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_120742626
Haal wat zonnebloem olie en fondue' je vlees lekker!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 24 december 2012 @ 23:22:30 #73
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742630
Toen ik dit topic voor het eerst opende om te lezen, pleurde ik bijna van m'n stoel van het lachen.
Nu 3 pagina's verder vind ik het een zielige vertoning van TS z'n *gasten* en gaat mijn sympathie echt uit naar TS.
pi_120742634
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Jep, zou zeggen dat brood met kaas ook wel genoeg is, vooral omdat ik voor later nog chips, knabbels en toastjes op het menu had staan.

Ik heb het vermoeden dat die gozer sowieso al geen zin had om te gaan en een excuus zocht om herrie te gaan schoppen en de sfeer te verpesten.
Zou best kunnen.
pi_120742701
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.

Het vlees kan ik nu ook wegtyfen voor 7 personen gehaald :'(
Invriezen.
pi_120742758
Waar woon je TS? Ik neem wel een koekenpan mee.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_120742789
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef blow... het volgende:

[..]

Invriezen.
Jep, vleespakket ligt in de lade. Maar moet ik het misschien nog even van elkaar scheiden? Of kan het gewoon zo er in gesodemieterd worden. De bak zelf heeft ook het eea aan schotjes namelijk.
  maandag 24 december 2012 @ 23:26:39 #78
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742805
Vlees gewoon morgen ofzo lekker opkanen.
pi_120742825
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Vlees gewoon morgen ofzo lekker opkanen.
Dan kan het beter even in de koelkast denk?
  maandag 24 december 2012 @ 23:27:35 #80
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120742843
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Jepsch. ;)
pi_120742914
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Kan maar hoeft niet, gewoon morgen ontdooien blijft prima.

Vlees hoef je niet per se te scheiden als de combi lekker is, maar ik zou de kip, varkensvlees en rundvlees wel apart houden.

Dat vlees kun je gewoon een keertje opeten, blijft wel lang goed in de vriezer.

Je kunt ook gewoon je ouders een keer uitnodigen (mocht je dat leuk vinden).
pi_120742942
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Lijkt mij opzich ook genoeg ja. Van kaas zit je snel vol.
En al was dat van de vlees niet zo slim, het gaat toch ook om de gezelligheid? Stelletje paupers zijn het
  maandag 24 december 2012 @ 23:30:32 #83
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_120742958
Excuses moeten van de gasten komen, niet van TS. Vooral die gozer uit Nieuwegein.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 24 december 2012 @ 23:31:14 #84
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120742979
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Dit dus!
-weg-
pi_120742992
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef Q.C.Passed het volgende:
Had er echt mijn best op gedaan godverdomme! :'(
sucks dude... neem een borreltje sterke drank en wat pilsjes zou ik zeggen.
There are only 151 Pokémon.
pi_120743032
Als ik ts was had ik die andere vrienden nog een keer gevraagd (als hij ze aardig vindt) ( niet perse nu) zonder die gast uit nieuwegein. Zou nog best leuk worden denk ik hoor ts.
pi_120743099
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef blow... het volgende:
Als ik ts was had ik die andere vrienden nog een keer gevraagd (als hij ze aardig vindt) ( niet perse nu) zonder die gast uit nieuwegein. Zou nog best leuk worden denk ik hoor ts.
We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.

Bedankt en slaap lekker allemaal.
pi_120743204
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. Nu gaat de boel hier op donker en ga morgen de dag fris beginnen.... muv de kater waarschijnlijk.

Slaap lekker en geef morgen een update ^O^
  maandag 24 december 2012 @ 23:38:52 #89
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_120743278
quote:

[..]

Trusten dude.

Morgen updateje aub?
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 23:39:00 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_120743284
Nodig die afgekloven stierenbal uit Nieuwegein weer uit en gooi bij de voordeur de gloeiend hete kaas over z'n kop heen. Vertel hem vervolgens kalm dat jullie aan tafel kunnen. Wat een randdebiel is die vent zeg :') succes met de situatie ts. Toen ik geen pannen had zat ik op mijn kamertje mijn vlees te garen in zo'n grill die je dicht kan klappen :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_120743289
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') wat een vrienden :')

Ik had je uitgelachen en daarna samen erom gelachen, ergens eten besteld of oplossing gezocht en dan doorgaan met bieren :D
Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Forum Admin maandag 24 december 2012 @ 23:39:43 #92
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_120743327
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Precies, dit was toch een prachtig verhaal om TS steeds mee om de oren te slaan. Ik had me kapot gelachen en daarna op thuisbezorgd. Nl te kijken en al het bier soldaat te maken.
En dit dus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 24 december 2012 @ 23:40:35 #93
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_120743373
Wat een kutgasten.
Beter houden we volgend jaar gewoon een kaasfondue sessie online op fok!
TS kookt.

Ik noteer het alvast in mijn agenda. Wordt da bomb diggie!
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_120743434
quote:

[..]

trusten :)
pi_120743477
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Nodig die afgekloven stierenbal uit Nieuwegein weer uit en gooi bij de voordeur de gloeiend hete kaas over z'n kop heen. Vertel hem vervolgens kalm dat jullie aan tafel kunnen. Wat een randdebiel is die vent zeg :') succes met de situatie ts. Toen ik geen pannen had zat ik op mijn kamertje mijn vlees te garen in zo'n grill die je dicht kan klappen :')
Ik heb ooit gekookt met aluminiumfolie, de vaatwasser en een tosti-grill ( wel zo'n geribbelde, niet zo'n driehoek ding, maar zelfs dat gaat prima.
pi_120743509
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou het eigenlijk niet kunnen? Die kaas is toch ook een soort olie? Ligt het kookpunt niet boven de 100 graden dan? Dan is dat toch mogelijk, net zoals je soepvlees ook kunt garen!
Kokende kaas, lol.

Je mag zelf bedenken wat het nadeel is van kokende kaas.
pi_120743515
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:30 schreef gohan16 het volgende:
Excuses moeten van de gasten komen, niet van TS. Vooral die gozer uit Nieuwegein.
Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragen
  maandag 24 december 2012 @ 23:45:20 #98
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_120743632
Wat een 'vrienden'. In geen enkele sociale klasse kan ik me zulke mensen indenken. Desnoods haal je wat pizza af en ga je lekker aan t bier als je niet tevreden bent met toastjes. Kanonnen zeg. Hoop echt dat dit een grap is. Fijne Kerst nog.
  maandag 24 december 2012 @ 23:45:59 #99
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120743652
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Vooral van hem ja. Maar ik snap niet dat die vriendin er gewoon achteraan loopt. Zou plaatsvervangende schaamte krijgen als mijn vriend zich zo achterlijk zou gedragen
Dat soort horken, hebben vaak een vriendin van het type "domme teef".
-weg-
  maandag 24 december 2012 @ 23:51:37 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120743937
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Kokende kaas, lol.

Je mag zelf bedenken wat het nadeel is van kokende kaas.
Het stinkt denk ik. Maar dat is toch sowieso de bedoeling van zo'n fondue? Zelf heb ik kaasfobie, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt te gaan kaasfonduen. Maar het is toch eigenlijk een soort gestolde olie, net als frituurvet? Je kunt er gewoon infrituren volgens mij.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')