Nou idd hoop ik dat dit een grap is. Ik kan me dat soort mensen wel indenken, maar vrienden zijn het dan idd niet.quote:Op maandag 24 december 2012 23:45 schreef BundyChen het volgende:
Wat een 'vrienden'. In geen enkele sociale klasse kan ik me zulke mensen indenken. Desnoods haal je wat pizza af en ga je lekker aan t bier als je niet tevreden bent met toastjes. Kanonnen zeg. Hoop echt dat dit een grap is. Fijne Kerst nog.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef Saucerian het volgende:
Jouw 'vriend' werd gewoon boos omdat hij erachter kwam dat je een grote mongool bent en waarschijnlijk te dom om te schijten. Wie wil daar nou vrienden mee zijn? Niet vreemd dus dat hij zo snel mogelijk vertrok.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef Saucerian het volgende:
Jouw 'vriend' werd gewoon boos omdat hij erachter kwam dat je een grote mongool bent en waarschijnlijk te dom om te schijten. Wie wil daar nou vrienden mee zijn? Niet vreemd dus dat hij zo snel mogelijk vertrok.
Mijn eerste reden na het lezen van de OP was om te scrollen om te kijken van welk topic dit topic een lemming was.quote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef gohan16 het volgende:
Oja. Ik wacht trouwens op de lemming.
Sommige topics zijn gewoon perfect geschiktquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn eerste reden na het lezen van de OP was om te scrollen om te kijken van welk topic dit topic een lemming was.
Ja inderdaad.. Ze bestaan helaas. Wat een kwal. Ik ga met heel veel verschillende mensen om maar zo iemand zou ik geen blik waardig meer gunnen, en al zeker niet met excuses bellen. Dat is aan hem. Aan de rest zou je wellicht kunnen voorstellen weer gauw eens bij elkaar te komen omdat het natuurlijk niet per se aan hen lag dat die kwal de sfeer zo verpest had, maar echte excuses hoef je niet te maken man, het was een relax avondje fonduen, boeien dat jij niet weet wat dat nou inhoudt (ik ook niet btwquote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Nou idd hoop ik dat dit een grap is. Ik kan me dat soort mensen wel indenken, maar vrienden zijn het dan idd niet.
Ze hebben dus niet gefonduet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Ze bestaan helaas. Wat een kwal. Ik ga met heel veel verschillende mensen om maar zo iemand zou ik geen blik waardig meer gunnen, en al zeker niet met excuses bellen. Dat is aan hem. Aan de rest zou je wellicht kunnen voorstellen weer gauw eens bij elkaar te komen omdat het natuurlijk niet per se aan hen lag dat die kwal de sfeer zo verpest had, maar echte excuses hoef je niet te maken man, het was een relax avondje fonduen, boeien dat jij niet weet wat dat nou inhoudt (ik ook niet btw).
Nee, kaas is geen oliequote:Op maandag 24 december 2012 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het stinkt denk ik. Maar dat is toch sowieso de bedoeling van zo'n fondue? Zelf heb ik kaasfobie, dus geen haar op m'n hoofd die eraan denkt te gaan kaasfonduen. Maar het is toch eigenlijk een soort gestolde olie, net als frituurvet? Je kunt er gewoon infrituren volgens mij.
Idd wat een rare vrienden. Ik zou je gewoon ff uitlachen en meezoeken naar een andere oplossing. Waarom nou meteen boos en weggaan? Het ging ze zeker alleen om het eten dan. Lekkere vrienden, dan.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een vrienden heb je dan zegNee je kaasfonduet niet met vlees, a la. Maar wat een klein kind dat hij boos wordt. Bak dat vlees op, en heb een leuke avond zeg. Ik zou me er totaal niet vervelend bij voelen, dan weet je weer wat je vrienden zijn. Alsof zo'n avond om de fucking kaasfondue gaat.
Ik snap je post niet...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:40 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag bij een kennis ook stukjes kip, en kalkoen verschijnen bij een kaasfondue. ze zei nog,
"ik heb geen varkensvlees gedaan, hoe krijg je kaas tot 175 verwarmd? bij 100 begint de kaas al te koken en te schiften"
Ik zag bij een kennis ook stukjes kip, en kalkoen verschijnen bij een kaasfonduequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |