Inderdaad zeg... Foutje, kan gebeuren toch? Als het echt goede vrienden van je waren geweest hadden jullie er om gelachen en waren jullie ergens iets gaan halen (als dat kan bij jullie in de buurt op 1e kerstdag)quote:
Lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:37 schreef frizzel het volgende:
een lekker kaasfonduetje heeft mij een keer een behoorlijke buikgriep opgeleverd
Hahaquote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Ik was als het ware de trieste eenzame single. Die uit medelijden alsnog wat visite over de vloer had gekregen.
Ik woon hier net, had het fonduestel geleend.. Heb verder nog geen uitzet bij elkaar, dus het vlees in de pan opbakken, zoals hierboven is voorgesteld, ging helaas ook niet.
Ik voel mij echt zo alleen nu
Precies, de echt toffe mensen wijnfonduen.quote:
Cumfonduen is een hobby van SwJ naar het schijnt.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, de echt toffe mensen wijnfonduen.Was het vlees ook van pas gekomen.
Watquote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef Compliment het volgende:
[..]
Cumfonduen is een hobby van SwJ naar het schijnt.
da's een jaar lang sparen in je vriezer, dan in een pannetje met een spirituslampje eronder, stokbrood aan stokje, erin dopen, genietenquote:
Neequote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef Compliment het volgende:
[..]
Best een logische combinatie toch?
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:46 schreef Compliment het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen ineens hè?
Ging de kaas maar over zijn kookpunt heenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:58 schreef highender het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat dus bij een triviaal / klein incidentje al over je 'kookpunt' heen?
Hij dacht dat je hun uitgenodigd had om haar te versieren ofzo?quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Het was de vriend van mijn oude buurmeisje. Die vriend van haar die kende ik dus helemaal niet, maar mocht wel komen.
Chinees halen... had gekund, maar dat is allemaal achteraf. Zometeen gaat de laptop uit, lampen uit.. kaarsje aan en ga ik eens kijken hoever ik kom met het bier in mijn eentje.
Nee?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef Compliment het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |