Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:25 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hij dacht dat je hun uitgenodigd had om haar te versieren ofzo?
Idd, wel een beetje ongepast gedrag.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.
Maar ik ken er die het doen helaasquote:Op woensdag 26 december 2012 20:31 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Idd, wel een beetje ongepast gedrag.
Dat is wel triest, ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik ken er die het doen helaas.
Ach, als ze er zich goed bij voelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach ja, vriendinnen die op dat soort dombo's vallen.
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. Of de man moet homo zijn of de vrouw focking lelijk zonder vriend. Dus iedere gast die denkt "vrienden" te kunnen zijn met mijn vriendin zal toch echt even de test moeten doorlopen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar is wel triest als je iedere andere jongen die contact heeft met je vriendin ervan verdenkt dat ze je vriendin willen versieren.
Hij heeft wel alleen maar posts in ONZ of KLBquote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef vaagjunior het volgende:
Begin steeds meer te denken dat TS dit verzonnen heeft en nu keihard zit te lachen op z'n zolder
Kinderachtig hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. Of de man moet homo zijn of de vrouw focking lelijk zonder vriend. Dus iedere gast die denkt "vrienden" te kunnen zijn met mijn vriendin zal toch echt even de test moeten doorlopen.
Ik ook! Welke 'vriend' of partner van een oud-vriendin gaat nu zo'n stennis trappen om zoiets grappigs. Dan ben je wel een enorme lul zeg. Alsof je daadwerkelijk alleen met kerst ergens naartoe gaat om te vreten. Daarbij kon dat natuurlijk nog steeds, dus er was niets aan de hand.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:20 schreef vaagjunior het volgende:
Begin steeds meer te denken dat TS dit verzonnen heeft en nu keihard zit te lachen op z'n zolder
Met een idioot die een kerstdiner organiseert terwijl hij nog geen eens een normale bakpan in huis heeft?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:38 schreef borbit het volgende:
Een van de weinige keren dat ik oprecht medelijden heb met iemand op de foks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Is het ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:40 schreef Twiitch het volgende:
Kaasfondue lijkt me echt zo ranzig he
ik moest lachen, denk dat na die tray Schultenbräu wel lukt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
Wat een debiele josti ben je als je denkt dat je vlees kunt garen in kaas.
Godver, hoe moet ik me nou inhouden met lachen op werk met zulke reactiesquote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Is die vriendin vertrokken? Of is zij gebleven en heb jij hete kaas van haar kaaskontje mogen slobberen?
Zo ja: geen terechte klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |