Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Drie neerzetten, 1 special voor de veggie's.
Tweede tafel aanschuiven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat past niet op tafel en ze willen er natuurlijk wel bij zitten omdat ze het anders ongezellig vinden.
Hoewel ik het geen slecht idee vind, omdat ik helemaal gestoord word van dat gejank over vleesvet dat op hun kant van de steen komt. Terwijl 1 van de twee op een ander moment weer zegt dat het haar niet uitmaakt of haar patat (van de snackbar) in dierlijk of plantaardig is gebakken. ''Want ik moet wel gewoon kunnen leven''
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Tweede tafel aanschuiven.Beter nog...in een andere kamer zetten.
Dit, ik heb nooit lang gedaan over een eitje/ommeletje bakken op het gourmetstel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet dat pannetje natuurlijk wel op of in de gourmet plaatsen.Doe je dat dat is het razensnel klaar.
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Voortaan ga ik met mijn biefstukjes aan een stokje bij de openhaard zitten.
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kan ook, de buren zouden het hier niet zo leuk vinden als ik een open haard hier zou aansteken....ik heb er namelijk niet eentje.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zijn hier godverdomme nog steeds mensen op aan het reageren?
Mensen die geilen op Nikon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
BlijkbaarMensen die op dit topic reageren
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch jouw huis wat dan in de fik vliegtZal de buren een rotzorg zijn denk ik
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
Dan zullen ze idd niet blij zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit in een bovenwoning met mensen naast en onder me...ik denk wel dat ze het een rotzorg zal zijn.
En dit jaar hopelijk niet alleen met oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
Wilde toch nog even laten weten dat het mij dit jaar veel beter af is gegaanHad dit keer wel alle goede spullen in huis en heb gegourmet ipv fondue
Met andere visite als in de OP dit jaar, maar dit waren goede menschen.
Misschien dit jaarquote:Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef gohan16 het volgende:
Oja. Ik wacht trouwens op de lemming.
Goede zaak gast! En nu evengoed gewoon keihard zuipen!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Q.C.Passed het volgende:
Wilde toch nog even laten weten dat het mij dit jaar veel beter af is gegaanHad dit keer wel alle goede spullen in huis en heb gegourmet ipv fondue
Met andere visite als in de OP dit jaar, maar dit waren goede menschen.
Als ik het bezoek was, was ik op dit punt al afgehaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Q.C.Passed het volgende:
[...]Komaan jongens! Nassen! [...]
Wel heel erg lullig hoor, ook hoe het verder verliep.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kaasfondue met kaas.. ja, dat dacht ik dus ook. Nu achteraf blijkt dat ik groentestukjes e.d. had moeten gebruiken.
Het vlees kan ik nu ook wegtyfen voor 7 personen gehaald
Ik vind jou hier absoluut niet de faalhaas maar je 'vrienden'. Je hebt iets fout gedaan met de fondue, maar ik vind hun reactie op het wereldvreemde af.quote:Op maandag 24 december 2012 23:18 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Zoveel echte vrienden heb ik niet, dit volk was als het ware uit een tijd dat we de boel onveilig maakte. Dat we echt dingen samen deden, was misschien 5 jaar terug en daarna alleen sporadisch contact.
Dus dit was echt een poging de boel weer bij elkaar te krijgen en een avond te hebben, zoals dat vroeger was. Daarom heb ik nu echt het idee dat dit echt de laatste keer is en ik te boek sta als ultieme faalhaas.
[...]
Echt wel hoor. Ik ken er genoeg die van die vriendschappen hebben en ik heb ze zelf ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat willen ze ook. Een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw bestaat niet. [...]
Ik vind het wel lief hoor wat je allemaal zegtquote:Op donderdag 26 december 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, dit topic is al een jaar oud. Waarom reageer ik erop alsof het allemaal net gebeurd is.
Het is enigszins herkenbaar. Ik had dit jaar meerdere afspraken met kerst en die zijn allemaal afgezegd. Een vrouwelijk oud-collega van me die nooit tijd had om af te spreken nam voor het eerst in bijna een jaar weer contact op. We hadden een afspraak voor morgen maar die zegde ze af omdat een vriendin van haar erachter was gekomen dat haar (van haar vriendin dus) vriend op secondlove stond en ze haar wilde troosten.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor wat je allemaal zegtOok al is het een jaar geleden, de herinnering is nog vrij levendig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |