abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120694648
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. De zijstraten heb je ook nog.
Zal wel knus worden. :D
pi_120694649
het is gewoon een reclame voor tarzan de dildo
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:17 #228
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694650
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
go cheeta get banana hey monkey get funky
_O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120694655
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
go cheeta get banana hey monkey get funky
^O^
pi_120694659
jungle
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
song!

Net als bij de Vengaboys :') BOOM BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM
pi_120694662
Hey monkey, get funky *O*
pi_120694664
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
Toy Box! Met hun geur-singletjes O+
Ik vrees dat je ze van de verkeerde persoon hebt gekocht :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:43:33 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694668
Wat een dubbelzinnigheid hoor ik hier nu in :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:33 #234
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694669
Toybox is stiekem ook Twents :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120694673
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef D. het volgende:

[..]

Ik bedoel juist dat ik het niet kan :P
Ik had een late jeugd :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120694680
ook nooit meer wat van gehoord verder :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120694681
long hair
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:44 #238
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694683
Vond ik vroeger altijd zo tof, als klein meisje. Maar als je nu de lyrics van Toy Box liedjes erbij pakt.......Lijkt soms wel porno tekst! :'( :')
pi_120694686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Omg dit nummer was mijn eerst gekochte singeltje :D :D _O-
Mijne Liquido O+
pi_120694690
Hitzone 6 *O*
pi_120694691
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
pi_120694692
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hmm, geen idee verder :P
Ik dacht dat het plein bij de opening ook werd afgesloten omdat er teveel man op stond.
Ja dat is de Oude Markt, die is veel en veel kleiner dan het Van Heekplein.
pi_120694696
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef robdriessen het volgende:
Toybox is stiekem ook Twents :+
Spöl-deus *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:59 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694705
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Moody het volgende:

[..]

Op de fiets he :P
Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.
Make love, not war ☮
pi_120694709
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hitzone 6 *O*
In bezit.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:44:02 #246
18653 crew  D.
pi_120694712
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik had een late jeugd :7
Kennelijk :P
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:44:05 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694717
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
Sneller lezen dan xd xd xd xd xd
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:11 #248
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_120694725
Ik heb het hele album nog ergens rondslingeren volgens mij, origineel op CD... :')
pi_120694729
en dan te bedenken dat ik dit nog geplaybacked hebt op de kinderdisco :@
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:44:15 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694734
Wat gaat dit topic hard :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:16 #251
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120694735
Het foute uurtje. Twents en Toy Box.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120694736
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Qunix het volgende:
long hair
lijkt arnold wel
pi_120694737
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat? :D
net wat ik zeg :P Hun singles hadden een geurtje naar gelang de titel van de single.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:44:20 #254
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694742
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Sneller lezen dan xd xd xd xd xd
:').
pi_120694745
Stay tuned!
pi_120694747
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
Dat doet niemand.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:30 #257
208890 June.
Seriously?
pi_120694754
Mijn eerste cd was toybox O+
Shine bright like a diamond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:34 #258
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120694761
Dat Twents :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:44:36 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694763
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

net wat ik zeg :P Hun singles hadden een geurtje naar gelang de titel van de single.
:D gaaf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:37 #260
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694764
Mensen, niet zo schnell!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694769
jaaa kats verkeerd _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:44:40 #262
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694771
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat doet niemand.
Eh.. :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120694777
Stay tuned........ We wachten nog steeds.
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:47 #264
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120694778
Als je niet beter wist, zou je denken dat we naar Radio Almelo zaten te luisteren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:48 #265
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694779
gaat best rap hier..
pi_120694783
CHAOS RADIO!!!!
pi_120694790
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond ik vroeger altijd zo tof, als klein meisje. Maar als je nu de lyrics erbij pakt.......Lijkt soms wel porno tekst! :'( :')
Al die meisjes die vroeger Ademnood playbackten :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:45:03 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694796
dr broer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:45:03 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694797
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat doet niemand.
Mwah, soms kun je nog wel overal aardig doorheen scrollen maar nu gaat het vrij hard ja :P
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:04 #270
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120694799
Ilse is wel tof :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120694802
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.
:P Je komt uit Eanske toch? Dan weet je de parkeertruckjes wel toch?
Er zijn straatjes die op 5 min van het centrum zitten waar je altijd kan parkeren.
pi_120694811
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Dat Twents :D
Dat liek ja nen's op (geen idee hoe je dat schrijft :') ) En heb het over het twents van Michiel.
pi_120694812
Oen breur!! _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:13 #274
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694813
Chaos opeens. :')
pi_120694814
Broer en nicht van Ilse
pi_120694822
De broer van Ilse, die zal zich kapot skamen!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:45:18 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694823
Ilses breur _O-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:45:23 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694824
kutcakes?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:29 #279
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120694827
Cupkeeeeeeeeeeeeks
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:45:29 #280
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694828
CUPCAKESSS
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120694829
Wat een chaotische bende _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694836
je kut toch heuren??
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:33 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694837
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Je komt uit Eanske toch? Dan weet je de parkeertruckjes wel toch?
Er zijn straatjes die op 5 min van het centrum zitten waar je altijd kan parkeren.
we hebben een goede plek ;)
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:39 #284
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694842
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef rubbereend het volgende:
kutcakes?
+1
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:42 #285
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120694844
Ilse de Lange en haar nichtje.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120694846
Tukkers onder elkaar....gezellig :)

Ik zie enig verschil met Gers :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:45:52 #287
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694854
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Je komt uit Eanske toch? Dan weet je de parkeertruckjes wel toch?
Er zijn straatjes die op 5 min van het centrum zitten waar je altijd kan parkeren.
Daar stonden wij ook :Y
Make love, not war ☮
pi_120694855
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Wat een chaotische bende _O-
Vermakelijke tv :)
pi_120694856
Cupcakes of kutceeks?
pi_120694861
ik wou dat ik het neefje was van Ilse :@
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:01 #291
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120694864
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Wat een chaotische bende _O-
I like that :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120694865
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Wat een chaotische bende _O-
moet je eens ekstraweekend kijken :")
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120694866
AJUUUUUUUUUUUUUUUUU
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:03 #294
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694868
Wa 'n kutkeeks.
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:06 #295
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694870
¤ 30 uit één pak, netjes.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:46:11 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694874
kan Ilse elk jaar komen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694878
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120694879
Jeuzes, ik krijg 4 reacties binnen op mijn tweet! Er stonden niet eens hashtags in _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:18 #299
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120694884
Daniel Lohues O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 22:46:18 #300
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120694885
Ilse, noe mojn hier komn.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')