Ja dat is de Oude Markt, die is veel en veel kleiner dan het Van Heekplein.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, geen idee verder
Ik dacht dat het plein bij de opening ook werd afgesloten omdat er teveel man op stond.
Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.quote:
Sneller lezen dan xd xd xd xd xdquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
net wat ik zegquote:
Dat doet niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
quote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
net wat ik zegHun singles hadden een geurtje naar gelang de titel van de single.
Al die meisjes die vroeger Ademnood playbacktenquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond ik vroeger altijd zo tof, als klein meisje. Maar als je nu de lyrics erbij pakt.......Lijkt soms wel porno tekst!![]()
Mwah, soms kun je nog wel overal aardig doorheen scrollen maar nu gaat het vrij hard jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |