wat?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Hmm, geen idee verderquote:
Ik bedoel juist dat ik het niet kanquote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen
Denk je nou werkelijk dat ze dit anthem spontaan vrijwillig kiezen?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Zal wel knus worden.quote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. De zijstraten heb je ook nog.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
go cheeta get banana hey monkey get funky
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
go cheeta get banana hey monkey get funky
song!quote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Mijne Liquidoquote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Omg dit nummer was mijn eerst gekochte singeltje![]()
![]()
Ja dat is de Oude Markt, die is veel en veel kleiner dan het Van Heekplein.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, geen idee verder
Ik dacht dat het plein bij de opening ook werd afgesloten omdat er teveel man op stond.
Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.quote:
Sneller lezen dan xd xd xd xd xdquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
net wat ik zegquote:
Dat doet niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
quote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
net wat ik zegHun singles hadden een geurtje naar gelang de titel van de single.
Al die meisjes die vroeger Ademnood playbacktenquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond ik vroeger altijd zo tof, als klein meisje. Maar als je nu de lyrics erbij pakt.......Lijkt soms wel porno tekst!![]()
Mwah, soms kun je nog wel overal aardig doorheen scrollen maar nu gaat het vrij hard jaquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.
we hebben een goede plekquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je komt uit Eanske toch? Dan weet je de parkeertruckjes wel toch?
Er zijn straatjes die op 5 min van het centrum zitten waar je altijd kan parkeren.
+1quote:
Daar stonden wij ookquote:Op zondag 23 december 2012 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je komt uit Eanske toch? Dan weet je de parkeertruckjes wel toch?
Er zijn straatjes die op 5 min van het centrum zitten waar je altijd kan parkeren.
Doet ze toch al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |