abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:11 #201
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694577
*O* I am Jane and I love to ride an Elephant! :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:12 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120694578
Toybox _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:12 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694580
Ah nee, nokken hiermee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:14 #204
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120694582
Toy Box. Geweldig, in pyjama naar RTL Telekids kijken, tussen de Snorkels en de Smurfen door kwam er dan een muziekvideo van Toy Box.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:42:20 #205
18653 crew  D.
pi_120694586
Hier ben ik te oud voor :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:23 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694587
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Moet kunnen volgens mij
Dat denk ik ook wel. De zijstraten heb je ook nog.
Make love, not war ☮
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:42:24 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694590
Anthem!
pi_120694591
Omg dit nummer was mijn eerst gekochte singeltje :D :D _O-
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:28 #209
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120694596
Niveau van de muziek past zich al mooi aan bij het niveau van het gesproken woord
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120694598
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aqua :')
Toybox :Y
pi_120694604
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef D. het volgende:
Hier ben ik te oud voor :Y
Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120694605
Toybox, wat heeft mijn generatie toch een dramatisch slechte verzameling jeugdsentiment
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:38 #213
123170 alors
zlata1234
pi_120694607
Al was Aqua leuker en origineler. Die hebben daarna ook nog beest goede muziek gemaakt.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:42:42 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694611
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
Toy Box! Met hun geur-singletjes O+
wat? :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694614
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:42:52 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694621
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aqua :')
:')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:55 #217
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694623
When you touch me, i feel funny.

:')
pi_120694624
Woawuhahuahua
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:57 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694625
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120694628
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat was de Oude Markt toch?
Hmm, geen idee verder :P
Ik dacht dat het plein bij de opening ook werd afgesloten omdat er teveel man op stond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:05 #221
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:43:06 #222
18653 crew  D.
pi_120694635
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen *O*
Ik bedoel juist dat ik het niet kan :P
pi_120694637
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Waar sloeg jouw Tweet dan op? :?
Denk je nou werkelijk dat ze dit anthem spontaan vrijwillig kiezen? :') Dat was allemaal vanwege dit belletje en daarover moet natuurlijk een tweet geplaatst worden!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694640
'90's _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:10 #225
208890 June.
Seriously?
pi_120694641
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Inderdaad :')
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')