wat?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Hmm, geen idee verderquote:
Ik bedoel juist dat ik het niet kanquote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen
Denk je nou werkelijk dat ze dit anthem spontaan vrijwillig kiezen?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |