Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.quote:
Ik geloof het nog steeds nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel
Scyedam reprezent!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Dat was de Oude Markt toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
Dat is ook zo gedaan joh.quote:
Ik moet morgen rond de spits van Enschede naar Den Helderquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht eigenlijk![]()
Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is
Waar sloeg jouw Tweet dan op?quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Ze gooien wel gemeentegeld weg. Eerst gemeentesteun aan PSV en daarna Serieuzzz Live. Je zou er maar wonenquote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet nog steeds pijn in Eindhoven
over een grote internationale suprise act. maar zoals gezegd, het is een gerucht.quote:
Dan moet ie moar noar Olnzel geenquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |