abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120694485
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Op de fiets he :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:41:13 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694488
Dat hebben ze snel geknipt :D.
pi_120694490
Dat goad goan wil ik wel vaker horen :D
pi_120694491
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat doe jij man :{
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694497
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Moet kunnen volgens mij
Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
pi_120694499
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:

[..]

Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel :P
Ik geloof het nog steeds niet :+
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:28 #157
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694502
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten O+
Scyedam reprezent!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120694503
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
:')
pi_120694504
TOYBOX *O* *G*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:30 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694505
omg _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694506
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:32 #162
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694508
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Mooi _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694509
Nee toch :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:32 #164
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694510
JAHAAA _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:41:33 #165
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694513
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
:')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:41:38 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694517
Toyboxdinges :').
pi_120694520
Toybox *O*
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120694521
:D
pi_120694524
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
Dat was de Oude Markt toch?
pi_120694525
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Dat hebben ze snel geknipt :D.
Dat is ook zo gedaan joh.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120694527
*O* *O* *O*
pi_120694528
Vraag dus niet die plaat aan hé :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120694529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
JAHAAA AQUA _O_
Toybox. :Y
pi_120694530
My name is tarzan
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:48 #175
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694532
NEEE!!! ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:49 #176
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694534
:')_
pi_120694536
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
Ik moet morgen rond de spits van Enschede naar Den Helder :') Met 3 grote tassen, geen zin om te staan in het ov tbh
pi_120694539
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Waar sloeg jouw Tweet dan op? :?
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:53 #179
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_120694540
Toybox?! _O-
pi_120694542
Toybox _O-
pi_120694544
Toy Box _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:41:55 #182
18653 crew  D.
pi_120694546
Will aan de telefoon?

Kwam ie niet ff buurten?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:41:56 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694547
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat doet nog steeds pijn in Eindhoven _O-
Ze gooien wel gemeentegeld weg. Eerst gemeentesteun aan PSV en daarna Serieuzzz Live. Je zou er maar wonen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120694550
Toy Box! Met hun geur-singletjes O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:58 #185
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120694551
Ach jeumig
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694554
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef ddx het volgende:

[..]

Welk gerucht ?
over een grote internationale suprise act. maar zoals gezegd, het is een gerucht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694555
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
JAHAAA _O_
helaas

_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #188
208890 June.
Seriously?
pi_120694556
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Dan moet ie moar noar Olnzel geen ^O^
Shine bright like a diamond.
pi_120694557
WAT EEN FOUTE PLOAT!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694558
anthem!!! *O* *O*
pi_120694560
_O_ _O_ _O_
pi_120694562
Minidisco-liedje :D
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:03 #193
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120694565
Aqua :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_120694568
Wtf is dit voor pauper muziek?
pi_120694570
Straks nog even Barbie Girl van Aqua
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:06 #196
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:07 #197
123170 alors
zlata1234
pi_120694572
*O* *O* *O* *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:07 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694573
Cum baby cum ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694574
Damn, deze hebben ze moeten afstoffen :')
pi_120694575
toy box _O_ :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:11 #201
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694577
*O* I am Jane and I love to ride an Elephant! :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:12 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_120694578
Toybox _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:12 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694580
Ah nee, nokken hiermee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:14 #204
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120694582
Toy Box. Geweldig, in pyjama naar RTL Telekids kijken, tussen de Snorkels en de Smurfen door kwam er dan een muziekvideo van Toy Box.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:42:20 #205
18653 crew  D.
pi_120694586
Hier ben ik te oud voor :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:23 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694587
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Moet kunnen volgens mij
Dat denk ik ook wel. De zijstraten heb je ook nog.
Make love, not war ☮
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:42:24 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694590
Anthem!
pi_120694591
Omg dit nummer was mijn eerst gekochte singeltje :D :D _O-
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:28 #209
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120694596
Niveau van de muziek past zich al mooi aan bij het niveau van het gesproken woord
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120694598
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aqua :')
Toybox :Y
pi_120694604
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef D. het volgende:
Hier ben ik te oud voor :Y
Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120694605
Toybox, wat heeft mijn generatie toch een dramatisch slechte verzameling jeugdsentiment
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:38 #213
123170 alors
zlata1234
pi_120694607
Al was Aqua leuker en origineler. Die hebben daarna ook nog beest goede muziek gemaakt.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:42:42 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694611
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef ChatGirl het volgende:
Toy Box! Met hun geur-singletjes O+
wat? :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694614
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:42:52 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694621
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aqua :')
:')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:55 #217
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694623
When you touch me, i feel funny.

:')
pi_120694624
Woawuhahuahua
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:42:57 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694625
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120694628
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat was de Oude Markt toch?
Hmm, geen idee verder :P
Ik dacht dat het plein bij de opening ook werd afgesloten omdat er teveel man op stond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:05 #221
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:43:06 #222
18653 crew  D.
pi_120694635
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan het nog letterlijk meezingen *O*
Ik bedoel juist dat ik het niet kan :P
pi_120694637
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Waar sloeg jouw Tweet dan op? :?
Denk je nou werkelijk dat ze dit anthem spontaan vrijwillig kiezen? :') Dat was allemaal vanwege dit belletje en daarover moet natuurlijk een tweet geplaatst worden!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694640
'90's _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:43:10 #225
208890 June.
Seriously?
pi_120694641
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
na jaren pas de dubbele teksten begrijpen in dit liedje
Inderdaad :')
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')