abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120694313
nee ga door!
pi_120694315
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Dat plein is groot zat ;)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #103
18653 crew  D.
pi_120694318
Oja, jij bent :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694319
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

ENorm
Wie?! :@ :D Klinkt niet bijzonder..
pi_120694323
haha :D
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:52 #106
123170 alors
zlata1234
pi_120694333
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:54 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694335
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
pi_120694337
:') :*
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:55 #109
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694339
_O- Geniaal dit
pi_120694341
Tis heel apart... noh, waarom nie int twents dan vedomme!
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:58 #111
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694342
010 *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:39:05 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694346
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Zijn al geweest, eerste nacht.
pi_120694351
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat plein is groot zat ;)
Nog een keer :P

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link)

Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120694354
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Die zijn al geweest toch?
I reject reality and substitute my own
pi_120694358
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.

Dat verbaasde ons... wij dachten dat hij voor de V&D zou komen te staan.
Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
pi_120694366
Jim :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:23 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120694371
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120694373
053 ie wet'et!
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:25 #119
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694377
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Hoeveel stonden er bij SR2009 op de grote markt? Toen stond het ook goed vol :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:39:26 #120
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694379
Naatje, dafuq man. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694382
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Ja, daar staat hij voor :Y
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #122
123170 alors
zlata1234
pi_120694384
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zijn al geweest, eerste nacht.
oh chill
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120694386
Wie is die Jim dan?
pi_120694389
:') Falende Rotterdammert.
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:43 #125
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694393
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Ja, die ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')