abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:36:41 #76
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694169
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Wat is het?
Podium voor morgenavond.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694173
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Elusive het volgende:
klinkt totaal niet als de blues brothers dit! :@
Everybody needs somebody *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:36:49 #78
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694179
  zondag 23 december 2012 @ 22:36:50 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694182
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Brommers kiek'n!
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:03 #80
208890 June.
Seriously?
pi_120694197
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg: TITT'N - Ben je geil of wil je 'n koekje.
Ik zeg deze:
Shine bright like a diamond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:06 #81
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120694202
quote:
*pok*
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:07 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694203
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Wat is het?
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Wat is het?
Podium voor het eindfeest morgen.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:16 #83
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694213
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs? :o
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:25 #84
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694225
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Moakt nie uut!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694229
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of course
:P Hmm, had gehoopt de richting er een beetje uit op te maken, staat hij voor de mediamarkt laat maar zeggen?

Bedankt voor 't posten trouwens. ^O^
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:40 #86
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694244
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs? :o
Jahaaa :9
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:43 #87
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120694249
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Wat is het?
Australie?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:50 #88
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694259
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs? :o
E dan nog upload ok!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:37:51 #89
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694260
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:07 #90
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694279
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
ENorm
pi_120694283
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
enorm vrees ik
pi_120694284
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]



of course
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link)

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:38:17 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694288
Jim kan geen Twents _O-
pi_120694298
Best een wilde meid die Ilse, had ik niet verwacht.
pi_120694299
Rotterdams accent _O-
pi_120694301
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Dee leu van ENorm goan hun leedke zing'n
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:32 #97
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694305
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Hmm, had gehoopt de richting er een beetje uit op te maken, staat hij voor de mediamarkt laat maar zeggen?

Bedankt voor 't posten trouwens. ^O^
Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.

Dat verbaasde ons... wij dachten dat hij voor de V&D zou komen te staan.
Make love, not war ☮
pi_120694308
Ilse: waar kom je weg? Duidelijk dat ze uit de regio komt :+
I reject reality and substitute my own
pi_120694309
Waar kom je veur? Voor de SR update! Nee, waar kom je vandaan?! _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:33 #100
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694310
_O-
pi_120694313
nee ga door!
pi_120694315
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Dat plein is groot zat ;)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #103
18653 crew  D.
pi_120694318
Oja, jij bent :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694319
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

ENorm
Wie?! :@ :D Klinkt niet bijzonder..
pi_120694323
haha :D
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:52 #106
123170 alors
zlata1234
pi_120694333
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:54 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694335
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
pi_120694337
:') :*
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:55 #109
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694339
_O- Geniaal dit
pi_120694341
Tis heel apart... noh, waarom nie int twents dan vedomme!
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:58 #111
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694342
010 *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:39:05 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694346
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Zijn al geweest, eerste nacht.
pi_120694351
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat plein is groot zat ;)
Nog een keer :P

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link)

Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120694354
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Die zijn al geweest toch?
I reject reality and substitute my own
pi_120694358
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.

Dat verbaasde ons... wij dachten dat hij voor de V&D zou komen te staan.
Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
pi_120694366
Jim :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:23 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120694371
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120694373
053 ie wet'et!
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:25 #119
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694377
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Hoeveel stonden er bij SR2009 op de grote markt? Toen stond het ook goed vol :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:39:26 #120
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694379
Naatje, dafuq man. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694382
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Ja, daar staat hij voor :Y
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #122
123170 alors
zlata1234
pi_120694384
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zijn al geweest, eerste nacht.
oh chill
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120694386
Wie is die Jim dan?
pi_120694389
:') Falende Rotterdammert.
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:43 #125
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694393
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Ja, die ja
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:47 #126
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120694395
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
Ilse: waar kom je weg? Duidelijk dat ze uit de regio komt :+
Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlands
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120694399
Hopelijk forceren ze dit niet volgende keer als Michiel weer in het GH zit...
pi_120694401
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694404
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:

[..]

Nog een keer :P

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
pi_120694405
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Dat is 'm ja.
pi_120694407
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
010 *O*
Met jou kan ik praten O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:57 #132
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694410
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Oerbeer het volgende:
Wie is die Jim dan?
Een nachtdj.
pi_120694411
Will I Am

Wat een held!
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120694413
haal hem er maar uit (gerard denk: "dat heb je wel eens geiler gezegd")
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120694414
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
Welk gerucht ?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:40:13 #136
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694426
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Wat doe jij man :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:15 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694428
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Die waren er woensdagavond toch al? Ik heb ze daar gezien.
Make love, not war ☮
pi_120694430
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Een nachtdj.
Nog nooit gezien of gehoord.
pi_120694431
lijkt mij leeeeuuuk _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:40:19 #140
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694435
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Whaha _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:40:19 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694436
Hoe gaat het bij Serieuzzz live?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120694440
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlands
:(
I reject reality and substitute my own
pi_120694452
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Whaha _O-
:D
pi_120694455
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
_O-
pi_120694463
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:44 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694464
0223 *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:52 #147
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694470
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Make love, not war ☮
pi_120694474
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
Moet kunnen volgens mij
pi_120694476
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
0223 *O*
Niet weer hé!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:02 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694479
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het bij Serieuzzz live?
dat doet nog steeds pijn in Eindhoven _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')