abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120694313
nee ga door!
pi_120694315
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Dat plein is groot zat ;)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #103
18653 crew  D.
pi_120694318
Oja, jij bent :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:39 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120694319
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

ENorm
Wie?! :@ :D Klinkt niet bijzonder..
pi_120694323
haha :D
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:52 #106
123170 alors
zlata1234
pi_120694333
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:54 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694335
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
pi_120694337
:') :*
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:55 #109
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694339
_O- Geniaal dit
pi_120694341
Tis heel apart... noh, waarom nie int twents dan vedomme!
  zondag 23 december 2012 @ 22:38:58 #111
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694342
010 *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:39:05 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694346
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Zijn al geweest, eerste nacht.
pi_120694351
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dat plein is groot zat ;)
Nog een keer :P

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link)

Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120694354
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Die zijn al geweest toch?
I reject reality and substitute my own
pi_120694358
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.

Dat verbaasde ons... wij dachten dat hij voor de V&D zou komen te staan.
Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
pi_120694366
Jim :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:23 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120694371
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120694373
053 ie wet'et!
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:25 #119
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694377
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Hoeveel stonden er bij SR2009 op de grote markt? Toen stond het ook goed vol :P
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:39:26 #120
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694379
Naatje, dafuq man. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694382
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen :D :D :D
Ja, daar staat hij voor :Y
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:30 #122
123170 alors
zlata1234
pi_120694384
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zijn al geweest, eerste nacht.
oh chill
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120694386
Wie is die Jim dan?
pi_120694389
:') Falende Rotterdammert.
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:43 #125
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694393
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Ja, die ja
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:47 #126
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120694395
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
Ilse: waar kom je weg? Duidelijk dat ze uit de regio komt :+
Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlands
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120694399
Hopelijk forceren ze dit niet volgende keer als Michiel weer in het GH zit...
pi_120694401
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694404
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:

[..]

Nog een keer :P

Dit geeft de grootte van het plein beter weer:

[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]

Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
pi_120694405
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Dat is 'm ja.
pi_120694407
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
010 *O*
Met jou kan ik praten O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:39:57 #132
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694410
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Oerbeer het volgende:
Wie is die Jim dan?
Een nachtdj.
pi_120694411
Will I Am

Wat een held!
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120694413
haal hem er maar uit (gerard denk: "dat heb je wel eens geiler gezegd")
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120694414
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
Welk gerucht ?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:40:13 #136
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694426
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Wat doe jij man :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:15 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694428
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:

[..]

Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Die waren er woensdagavond toch al? Ik heb ze daar gezien.
Make love, not war ☮
pi_120694430
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Een nachtdj.
Nog nooit gezien of gehoord.
pi_120694431
lijkt mij leeeeuuuk _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:40:19 #140
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694435
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Whaha _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:40:19 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694436
Hoe gaat het bij Serieuzzz live?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120694440
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlands
:(
I reject reality and substitute my own
pi_120694452
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Whaha _O-
:D
pi_120694455
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
_O-
pi_120694463
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:44 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694464
0223 *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:40:52 #147
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120694470
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Make love, not war ☮
pi_120694474
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
Moet kunnen volgens mij
pi_120694476
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
0223 *O*
Niet weer hé!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:02 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694479
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het bij Serieuzzz live?
dat doet nog steeds pijn in Eindhoven _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694485
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Op de fiets he :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:41:13 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694488
Dat hebben ze snel geknipt :D.
pi_120694490
Dat goad goan wil ik wel vaker horen :D
pi_120694491
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat doe jij man :{
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694497
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Moet kunnen volgens mij
Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
pi_120694499
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:

[..]

Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel :P
Ik geloof het nog steeds niet :+
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:28 #157
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120694502
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten O+
Scyedam reprezent!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120694503
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
:')
pi_120694504
TOYBOX *O* *G*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:30 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694505
omg _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120694506
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:32 #162
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694508
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Mooi _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694509
Nee toch :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:32 #164
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120694510
JAHAAA _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:41:33 #165
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120694513
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
:')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:41:38 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120694517
Toyboxdinges :').
pi_120694520
Toybox *O*
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120694521
:D
pi_120694524
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
Dat was de Oude Markt toch?
pi_120694525
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Dat hebben ze snel geknipt :D.
Dat is ook zo gedaan joh.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120694527
*O* *O* *O*
pi_120694528
Vraag dus niet die plaat aan hé :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120694529
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
JAHAAA AQUA _O_
Toybox. :Y
pi_120694530
My name is tarzan
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:48 #175
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694532
NEEE!!! ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:49 #176
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120694534
:')_
pi_120694536
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Had ik ook verwacht eigenlijk :o

Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is :')
Ik moet morgen rond de spits van Enschede naar Den Helder :') Met 3 grote tassen, geen zin om te staan in het ov tbh
pi_120694539
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29 @DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Waar sloeg jouw Tweet dan op? :?
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:53 #179
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_120694540
Toybox?! _O-
pi_120694542
Toybox _O-
pi_120694544
Toy Box _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:41:55 #182
18653 crew  D.
pi_120694546
Will aan de telefoon?

Kwam ie niet ff buurten?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:41:56 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120694547
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat doet nog steeds pijn in Eindhoven _O-
Ze gooien wel gemeentegeld weg. Eerst gemeentesteun aan PSV en daarna Serieuzzz Live. Je zou er maar wonen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120694550
Toy Box! Met hun geur-singletjes O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:58 #185
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120694551
Ach jeumig
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120694554
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef ddx het volgende:

[..]

Welk gerucht ?
over een grote internationale suprise act. maar zoals gezegd, het is een gerucht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120694555
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
JAHAAA _O_
helaas

_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:41:59 #188
208890 June.
Seriously?
pi_120694556
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
Dan moet ie moar noar Olnzel geen ^O^
Shine bright like a diamond.
pi_120694557
WAT EEN FOUTE PLOAT!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120694558
anthem!!! *O* *O*
pi_120694560
_O_ _O_ _O_
pi_120694562
Minidisco-liedje :D
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:03 #193
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120694565
Aqua :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_120694568
Wtf is dit voor pauper muziek?
pi_120694570
Straks nog even Barbie Girl van Aqua
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:06 #196
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:07 #197
123170 alors
zlata1234
pi_120694572
*O* *O* *O* *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 22:42:07 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120694573
Cum baby cum ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120694574
Damn, deze hebben ze moeten afstoffen :')
pi_120694575
toy box _O_ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')