Dat plein is groot zatquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:
[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]
Ze verwachten 50-60.000 man morgen![]()
![]()
Plork en de aannemers komen ook nog toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:
[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]
Ze verwachten 50-60.000 man morgen![]()
![]()
Zijn al geweest, eerste nacht.quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Nog een keerquote:
Die zijn al geweest toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Had ik ook verwacht eigenlijkquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.
Dat verbaasde ons... wij dachten dat hij voor de V&D zou komen te staan.
Hoeveel stonden er bij SR2009 op de grote markt? Toen stond het ook goed volquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:
[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]
Ze verwachten 50-60.000 man morgen![]()
![]()
Ja, daar staat hij voorquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:
[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]
Ze verwachten 50-60.000 man morgen![]()
![]()
Ja, die jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlandsquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
Ilse: waar kom je weg? Duidelijk dat ze uit de regio komt
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog een keer
Dit geeft de grootte van het plein beter weer:
[ http://img87.imageshack.us/img87/9469/40368296.jpg (copy/paste deze link) ]
Ze verwachten 50-60.000 man morgen
Dat is 'm ja.quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lantinga, is dat die met dat hamsterhoofd, of die andere...
Met jou kan ik pratenquote:
Welk gerucht ?quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt me heel logisch... zeker als het gerucht waar is...
Wat doe jij manquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Die waren er woensdagavond toch al? Ik heb ze daar gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Plork en de aannemers komen ook nog toch?
Whahaquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's al behoorlijk algemeen geaccepteerd nederlands
quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht eigenlijk![]()
Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is
Moet kunnen volgens mijquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zoveel volk krijg je daar never nooit niet op kwijt...
Niet weer hé!quote:
dat doet nog steeds pijn in Eindhovenquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat het bij Serieuzzz live?
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.quote:
Ik geloof het nog steeds nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh jawel. Met gemak. Bij Andre Rieu waren er ook 50k en de meeste mensen zaten toen op een stoel
Scyedam reprezent!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Subtiel duidelijk maken dat ik het niet vind kunnen dat dit anthem er is.
Dat was de Oude Markt toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij zoveel man wordt toch het plein afgesloten, was toch ook bij de opening zo
Dat is ook zo gedaan joh.quote:
Ik moet morgen rond de spits van Enschede naar Den Helderquote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht eigenlijk![]()
Ik mijd Enschede morgen maar, wil niet weten hoe druk het daar dan is
Waar sloeg jouw Tweet dan op?quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:walhof65 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:38:29@DeNater @gerardekdom belachelijke reactie! reageer retweet
Ze gooien wel gemeentegeld weg. Eerst gemeentesteun aan PSV en daarna Serieuzzz Live. Je zou er maar wonenquote:Op zondag 23 december 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet nog steeds pijn in Eindhoven
over een grote internationale suprise act. maar zoals gezegd, het is een gerucht.quote:
Dan moet ie moar noar Olnzel geenquote:Op zondag 23 december 2012 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten nog de stad in. Net bedacht dat we morgenvroeg maar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |