ja ik ook nie.. ven't 'm wel vetquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Snap niet wat er kut is aan dit nummer.
![]()
![]()
Ikke, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef TwenteFC het volgende:
Maaaar, wie zou nou die foto posten dan het podium?
Omdat slotjequote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waarom komt er steeds een nieuw topic bij?!
jaaaquote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg: TITT'N - Ben je geil of wil je 'n koekje.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zou je hem nog een keer willen posten? Anders moet ik dik zoeken.
Ik dacht er ook ff aan.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Elusive het volgende:
klinkt totaal niet als de blues brothers dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat nieuw deel na 301 posts.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waarom komt er steeds een nieuw topic bij?!
Podium voor morgenavond.quote:
Everybody needs somebodyquote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Elusive het volgende:
klinkt totaal niet als de blues brothers dit!
Ik zeg deze:quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg: TITT'N - Ben je geil of wil je 'n koekje.
Moakt nie uut!quote:
quote:
Jahaaaquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs?
E dan nog upload ok!quote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs?
ENormquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
enorm vrees ikquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Dee leu van ENorm goan hun leedke zing'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.quote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hmm, had gehoopt de richting er een beetje uit op te maken, staat hij voor de mediamarkt laat maar zeggen?
Bedankt voor 't posten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |