als je het maar vaak genoeg hoort , zo werkt hetquote:
KWAK.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[ [url=http://wa2.www.tv3.co.nz/Portals/0/C(...)als12.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[ [url=http://wa2.www.tv3.co.nz/Portals/0/C(...)als12.gif]afbeelding[/url] ]
True, true.quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef robdriessen het volgende:
Altijd nog een beter anthem dan Jordi van Loon
neequote:
Dat was mij niet bekend.quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, zo wordt dat hier op FOK gespeld toch?
Dat is de waarheid, Rob. Niets dan de waarheidquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef robdriessen het volgende:
Altijd nog een beter anthem dan Jordi van Loon
Die is al gepost, 3 delen geleden.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef TwenteFC het volgende:
Maaaar, wie zou nou die foto posten dan het podium?
Gaat hard, na 13 paginas vol --> nieuwequote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waarom komt er steeds een nieuw topic bij?!
Na 300 reacties (met de eerste post erbij is 301) sluit hij automatisch en moet je op "open nieuw deel" klikkenquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waarom komt er steeds een nieuw topic bij?!
Verkeerde account, Giel.quote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Wat gaan ze los godsamme wauwwauw.
Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |