Podium voor morgenavond.quote:
Everybody needs somebodyquote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Elusive het volgende:
klinkt totaal niet als de blues brothers dit!
Ik zeg deze:quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg: TITT'N - Ben je geil of wil je 'n koekje.
Moakt nie uut!quote:
quote:
Jahaaaquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs?
E dan nog upload ok!quote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
Mijn god, hoe doen jullie zo snel die screengrabs?
ENormquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
enorm vrees ikquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Dee leu van ENorm goan hun leedke zing'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie komen er zo zingen? Al die standaards in de bank hoek? Of gaat Ilse zingen?
Ja, voor de ingang van Kalanderij/H&M.quote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hmm, had gehoopt de richting er een beetje uit op te maken, staat hij voor de mediamarkt laat maar zeggen?
Bedankt voor 't posten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |