net wat ik zegquote:
Dat doet niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kan niet eens alle reacties hier normaal bekijken xd
quote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
net wat ik zegHun singles hadden een geurtje naar gelang de titel van de single.
Al die meisjes die vroeger Ademnood playbacktenquote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond ik vroeger altijd zo tof, als klein meisje. Maar als je nu de lyrics erbij pakt.......Lijkt soms wel porno tekst!![]()
Mwah, soms kun je nog wel overal aardig doorheen scrollen maar nu gaat het vrij hard jaquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het droog is wel ja. Auto zal morgen moeilijker te parkeren zijn bij de Oosterstraat. Gisteren en vandaag ging perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |