abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692009
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
Tuulk mien wicht ;) :D
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:41 #152
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692012
ik was vanmiddag nog bij een voordracht van de voorloper van de sakische dialecten uit 1830 :D
pi_120692017
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:

[..]

Onmeunig ja *O*

Hellig is ook zo mooi (kwaad)
En kats. En verder weet ik 't zo niet meer, al een tijdje geen Twentse huisgenoot meer :+
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:45 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692018
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig. :D
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:46 #155
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692019
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef whoopa het volgende:
Het regent hier en het....
Gitaaaar
pi_120692020
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
pi_120692023
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
Dacht't niet wâr. Da akkedeert nie.
pi_120692027
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef themauster het volgende:

[..]

Tuulk mien wicht ;) :D
Mooi mien jong!
I reject reality and substitute my own
pi_120692030
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
:')
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:02 #160
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692034
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Gitaaaar
*gitoar!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692035
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
:D Proan't is ut probleem nig, die kroam intikk'n is nog knap lastig.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:08 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120692041
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
pi_120692043
haha...helemaal dubbel hier van dat Twents.
Nijhuis deed dat nieuws echt supergoed in 't plat !
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:24 #164
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692058
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig. :D
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692060
Verboden te voederen.
pi_120692061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ze is er net :')
pi_120692065
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ilse wierd Roel nummero twie!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:31 #168
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692066
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Waarom kijk je dan? O+
pi_120692067
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Ban pl0x
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:35 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120692071
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:38 #171
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692078
Zeen d'r hieë auch nog Limburgers?! *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120692086
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Jij snapt het duidelijk niet.
sig verwijderd door FA
pi_120692087
*O*
*O* *O*
*O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:54 #174
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692091
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:

[..]

Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Bron?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120692103
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:08:03 #176
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692106
GTP iedereen dan?
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:05 #177
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692108
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
*O*
..
Faal.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:08:09 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692112
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef matthijst het volgende:

[..]

Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Komt relatief gezien nog lang niet in de buurt van Afrika en dergelijke landen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:10 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692113
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Daar zul je niets anders van me horen Noobie... :N
Make love, not war ☮
pi_120692121
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
pi_120692130
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Bron?
Werd net gezegd..in het Twents. Nicht verstoan? :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692141
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef whoopa het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
Nee, dat was het gisteren al!
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:39 #183
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692150
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
lolwut
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692155
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Obvious troll.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120692158
Nu is het punt dat, ze nu waarschijnlijk plat gaan praten en geen twents. Dat is een aanmerkelijk verschil.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:08:48 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692160
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Muj maar eens eem hier kiek'n (Nieuwleusen), das platter dan plat.
pi_120692166
UUT GOOR
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:53 #188
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120692167
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:56 #189
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692172
Woal lottah rosie!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:08:59 #190
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120692174
wat doet ze lekker gek hè .,
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:09:00 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692175
Mooi ploatie!
  zondag 23 december 2012 @ 22:09:00 #192
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692176
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

Nee, dat was het gisteren al!
Ja, echt niet dus. :')
pi_120692179
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:

[..]

Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Whut, die hek nie geheurd?!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692185
O+
pi_120692188
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
*O* *O*
*O*
  zondag 23 december 2012 @ 22:09:18 #196
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692192
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Make love, not war ☮
pi_120692201
Pleeen?
  zondag 23 december 2012 @ 22:09:24 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692203
Haha, mooi dit :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692204
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Pino112 het volgende:
GTP iedereen dan?
Ik wa! Ie ook?
pi_120692216
Goeiendag eem :W
pi_120692217
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
I reject reality and substitute my own
pi_120692221
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Obvious troll.
Nee, gewoon waarheid.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692227
Roepm op de mooooooooooos
pi_120692229
Gerard: ik versta dr geen zak van!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692231
Ik verstoa er gien zak van
  zondag 23 december 2012 @ 22:09:50 #206
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:09:53 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692236
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik wa! Ie ook?
Onmeunig gtpo _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:00 #208
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692241
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
Make love, not war ☮
pi_120692247
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut, die hek nie geheurd?!
Hek ok nich heurd?
pi_120692251
:D
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:10 #211
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692252
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?
over de hele wereld ;)
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120692253
Mijn TT 888 doet het niet :P
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120692255
Ohja, moandag goan wie stampot mouse eet'n O+
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:21 #214
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692260
Kieës mit kruutje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:22 #215
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692261
Roetmoppen?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692266
Wtf betekend het nou? :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:32 #217
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692269
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
In mijn diensttijd was de bar ook los... :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:39 #219
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692274
rupsen in de boerenkool!
pi_120692277
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open :+
I reject reality and substitute my own
pi_120692279
Mooi dit :D

Maar Michiel vindt het wel lastig volgens mij :P
Koel en donker bewaren
pi_120692283
Roepn op 'n mos (of iets in die richting), dat ken ik nog van Herman Finkers _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:46 #223
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692285
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
rupsen op de boerenkool
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:47 #224
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692286
Miesjel!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:10:49 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692288
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Rupsen op de boerenkool _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')