Tuulk mien wichtquote:
En kats. En verder weet ik 't zo niet meer, al een tijdje geen Twentse huisgenoot meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onmeunig ja
Hellig is ook zo mooi (kwaad)
quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
*gitoar!quote:
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig.
Ze is er netquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ilse wierd Roel nummero twie!quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Ban pl0xquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.quote:
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Bron?quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Komt relatief gezien nog lang niet in de buurt van Afrika en dergelijke landen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Daar zul je niets anders van me horen Noobie...quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Nee, dat was het gisteren al!quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef whoopa het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
lolwutquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Obvious troll.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Muj maar eens eem hier kiek'n (Nieuwleusen), das platter dan plat.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Whut, die hek nie geheurd?!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
In mijn diensttijd was de bar ook los...quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan openquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |