Ik had er ook geen enkele moeite meequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje saksisch ja, Stellingwerfs (Zuid-Friesland) klinkt ook wel een beetje zo, versta ik ook wel.
Tvquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclames
As ik met mien Drentse collega's plat proat, geet dat ok wa good.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef themauster het volgende:
Als Groninger kan ik het eigenlijk wel verstaan dat Twents.
Onmeunig jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had er ook geen enkele moeite meeAlleen woorden als onmeunig enzo is wel echt Twents, voor de rest was 't gewoon plat proatn.
Matig, matig. moatig, moatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |