Sander Lantinga.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Alvast wennen voor volgend jaar. Komt er eigenlijk een DJ uit Friesland?
Vlakbij Duitsland hequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde net iets over nazi's of zo. Kan nooit goed zijn
Beetje een partypooper welquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje jammer dat Corton niet meedoet
Rustig aan ofzo.quote:
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclamesquote:
Eensquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
Okay, true.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Saksisch is dat
Duitsland heeft het Duits ook niet verzonnen he
Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |