quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:Nu al vreselijk
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:Dit lijkt half Fries joh.
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Axia het volgende:Wat is er met Bush?
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Moody het volgende:Kappele aan Iessel
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef edjuh18 het volgende:Down! Wat een lol dit Twents proat
quote: Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:Niet te verstaan dat dialect
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef alors het volgende:[..]ligt in het ziekenhuis.