quote: Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef rubbereend het volgende:[..]Fake Blood - I think i like it
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:Nu al vreselijk
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:Dit lijkt half Fries joh.
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Axia het volgende:Wat is er met Bush?
quote: Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef Moody het volgende:Kappele aan Iessel