Ik weet wel dat hij 88 is en parkinson heeftquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde net iets over nazi's of zo. Kan nooit goed zijn
Beetje saksisch ja, Stellingwerfs (Zuid-Friesland) klinkt ook wel een beetje zo, versta ik ook wel.quote:Op zondag 23 december 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
En een combi van Gronings/Drenths hoor ik er ook wel in.
Sander Lantinga.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Alvast wennen voor volgend jaar. Komt er eigenlijk een DJ uit Friesland?
Vlakbij Duitsland hequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde net iets over nazi's of zo. Kan nooit goed zijn
Beetje een partypooper welquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje jammer dat Corton niet meedoet
Rustig aan ofzo.quote:
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclamesquote:
Eensquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
Okay, true.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Saksisch is dat
Duitsland heeft het Duits ook niet verzonnen he
Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
Ik had er ook geen enkele moeite meequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje saksisch ja, Stellingwerfs (Zuid-Friesland) klinkt ook wel een beetje zo, versta ik ook wel.
Tvquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclames
As ik met mien Drentse collega's plat proat, geet dat ok wa good.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef themauster het volgende:
Als Groninger kan ik het eigenlijk wel verstaan dat Twents.
Onmeunig jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had er ook geen enkele moeite meeAlleen woorden als onmeunig enzo is wel echt Twents, voor de rest was 't gewoon plat proatn.
Matig, matig. moatig, moatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |