Nee, dat was het gisteren al!quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef whoopa het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
lolwutquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Obvious troll.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Muj maar eens eem hier kiek'n (Nieuwleusen), das platter dan plat.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Whut, die hek nie geheurd?!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |