Tuulk mien wichtquote:
En kats. En verder weet ik 't zo niet meer, al een tijdje geen Twentse huisgenoot meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onmeunig ja
Hellig is ook zo mooi (kwaad)
quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
*gitoar!quote:
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig.
Ze is er netquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ilse wierd Roel nummero twie!quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Ban pl0xquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.quote:
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Bron?quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Komt relatief gezien nog lang niet in de buurt van Afrika en dergelijke landen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Daar zul je niets anders van me horen Noobie...quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |