Sander Lantinga.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Alvast wennen voor volgend jaar. Komt er eigenlijk een DJ uit Friesland?
Vlakbij Duitsland hequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde net iets over nazi's of zo. Kan nooit goed zijn
Beetje een partypooper welquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje jammer dat Corton niet meedoet
Rustig aan ofzo.quote:
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclamesquote:
Eensquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
Okay, true.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Saksisch is dat
Duitsland heeft het Duits ook niet verzonnen he
Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef matthijst het volgende:
5.500.000 slachtoffertjes, maar toch ook gewoon de natuur?
Doel een beetje lame dit jaar.
Ik had er ook geen enkele moeite meequote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje saksisch ja, Stellingwerfs (Zuid-Friesland) klinkt ook wel een beetje zo, versta ik ook wel.
Tvquote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
radio hè, dan hoor je de hele dag dezelfde reclames
As ik met mien Drentse collega's plat proat, geet dat ok wa good.quote:Op zondag 23 december 2012 22:04 schreef themauster het volgende:
Als Groninger kan ik het eigenlijk wel verstaan dat Twents.
Onmeunig jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had er ook geen enkele moeite meeAlleen woorden als onmeunig enzo is wel echt Twents, voor de rest was 't gewoon plat proatn.
Matig, matig. moatig, moatig.quote:
Tuulk mien wichtquote:
En kats. En verder weet ik 't zo niet meer, al een tijdje geen Twentse huisgenoot meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Onmeunig ja
Hellig is ook zo mooi (kwaad)
quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
*gitoar!quote:
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig.
Ze is er netquote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ilse wierd Roel nummero twie!quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Ban pl0xquote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.quote:
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Bron?quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Komt relatief gezien nog lang niet in de buurt van Afrika en dergelijke landen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Daar zul je niets anders van me horen Noobie...quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Nee, dat was het gisteren al!quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef whoopa het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
lolwutquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Obvious troll.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Muj maar eens eem hier kiek'n (Nieuwleusen), das platter dan plat.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Whut, die hek nie geheurd?!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |